طرح‌های ترافیکی و انتظامی در مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به طرح تابستانه پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها و مناطق توریستی استان از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در ایام تعطیلات تابستان خبر داد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ ناصر صفرپور افزود: ماموران فرماندهی انتظامی […]

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به طرح تابستانه پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها و مناطق توریستی استان از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در ایام تعطیلات تابستان خبر داد.
به گزارش حرف آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس؛

ناصر صفرپور افزود: ماموران فرماندهی انتظامی استان در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی در طول 48 ساعت گذشته با انجام چندین مرحله عملیات و طرح انتظامی و امنیتی موفق شدند 56 فقره انواع سرقت را کشف کنند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان و متهمان به تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت در استان از کشف 10 دستگاه موتور سیکلت و 9 دستگاه خودرو مسروقه خبر داد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: کشف هشت کیلو و 500 گرم تریاک، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل اثاث منزل، لوازم داخل خودرو و کالای قاچاق از دیگر کشفیات ماموران انتظامی استان بوده است.

صفرپور با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم به مواد مخدر اهل یکی از استان‌های غربی کشور در شهرستان بابل از کشف بیش از هفت کیلو و 500 گرم تریاک از این متهم خبر داد.

وی با اشاره به طرح تابستانه پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها و مناطق توریستی استان از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در ایام تعطیلات تابستان خبر داد.