ابراهیم‌نژاد گرجی سرپرست فرمانداری فریدونکنار شد

حرف آنلاین: استاندار مازندران طی حکمی کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی را به عنوان فرماندار فریدونکنار منصوب و چهارشنبه شب طی آیینی با حضور در این شهرستان وی را معرفی کرد. ابراهیم نژاد گرجی اهل شهرستان بابل و دارای مدرک دکترای پزشکی هسته ای است. وی عضویت هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل و مدیریت منابع انسانی […]

حرف آنلاین: استاندار مازندران طی حکمی کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی را به عنوان فرماندار فریدونکنار منصوب و چهارشنبه شب طی آیینی با حضور در این شهرستان وی را معرفی کرد.

ابراهیم نژاد گرجی اهل شهرستان بابل و دارای مدرک دکترای پزشکی هسته ای است. وی عضویت هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل و مدیریت منابع انسانی این دانشگاه را در کارنامه دارد.

پیش از این محمد مهدی نصیری از دی ماه سال ۹۶ سکان فرمانداری فریدونکنار را در اختیار داشت که در این جلسه از تلاش های وی قدردانی شد.

فرماندار پیشین فریدونکنار در این آیین به بیان عملکرد چهارساله خود پرداخت و گفت: فعال سازی بندر راکد فریدونکنار که حتی از پرداخت حقوق کارگران خود عاجر بود ، افزوده شدن ۸۵ هکتار از اراضی ساحلی به حریم شهرستان،  احداث گلخانه های کوچک مقیاس در سطح شهرستان، ایجاد تعامل بین شهر و بندر از جمله اقداماتی بوده است که در دوران مدیریتی بنده و البته با کمک و همکاری مردم به ثمر رسیده است .

مهدی نصیری ثبت نشان ملی جغرافیایی برنج فریدونکنار را یکی از اقدامات مثبت دوران مدیریت خود معرفی کرد و افزود : برخی افراد از شرق تا غرب، برنج‌های نامرغوب خود را به نام برنج فریدونکنار به فروش می‌رساندند تا سبب خدشه دار کردن برنج این شهرستان شوند اما ما توانستیم با ثبت نشان جغرافیایی برنج فریدونکنار  سبب شناسنامه دار و با هویت شدن این برنج شدیم .

وی همچنین به تلاش های خود برای اتمام کمربندی فریدونکنار اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود همه تلاش ها و به دلیل  عدم واگذاری پروژه از سوی راه و شهرسازی به راهداری علیرغم اینکه پروژه آماده بهره برداری است این محور همجنان زیر بار ترافیک نرفته است. 

فرماندار جدید فریدونکنار هم در این آیین ضمن تاکید بر کنار گذشتن دیدگاه حزبی و سیاسی گفت:  خط مشی ما کار  کردن برای مردم است و فرقی ندارد هر شخصی  طرفدار چه حزب  و  جناحی است.

ابراهیم نژاد گرجی  با بیا اینکه تلاش بر اساس روحیه جهادی را در دستور کار خود قرار خواهم داد، افزود: در راستای  توسعه فریدونکنار  بر اساس ظرفیت های موجود در آن  ایجاد اجماع بین کنشگران و ارتباط با نخبگان را در اولویت خود قار خواهم داد تا با همکاری و همدلی توسعه این شهرستان که  متاسفانه مغفول مانده است شکل بگیرد.

شهرستان ساحلی فریدونکنار در مازندران بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و به خاطر میزبانی از حدود پنج میلیون نفر شب اقامت گردشگر و مساف در سال و وجود بندر ترانزیتی یکی از شهرستان‌های کوچک اما پر تردد استان است./ایرنا