ابر دزدی واقعیت ندارد

فوق دکتری مهندسی عمران- محیط زیست از آمریکا و عضو هیات علمی دانشگاه نوشیروانی بابل می گوید: دست کاری یا سرقت ابرهای ایران یک توهم و حرف پوچی است که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود. دکتر عزیر عابسی اظهار داشت: تاکنون علم بشر به درجه ای نرسیده است تا بتواند […]

فوق دکتری مهندسی عمران- محیط زیست از آمریکا و عضو هیات علمی دانشگاه نوشیروانی بابل می گوید: دست کاری یا سرقت ابرهای ایران یک توهم و حرف پوچی است که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود.

دکتر عزیر عابسی اظهار داشت: تاکنون علم بشر به درجه ای نرسیده است تا بتواند بر روی ابرها دست کاری کرده و یا اینکه آن را مورد سرقت قرار دهد که به واسطه آن بخواهد به یک کشور ضربه وارد کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا درگیر این خشکسالی ها هستند، تصریح کرد: اگر این علم وجود داشت بدون تردید آنان مشکل خشکسالی یا کمبود آب کشور خود را برطرف می کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ادامه داد: از لحاظ علمی و بررسی مشخصات هیدرولوژی هواشناسی، سرقت و یا دست کاری ابرها امکان پذیر نیست.

این دکتری محیط زیست این را هم گفت که آمریکا میلیاردها دلار به خاطر خشکسالی کشور خود ضرر کرده است و به دلیل کمبود بارش فشارهای جدی بر این کشور وارد شده و دریاچه های آنها در حال خشک شدن است و کاری نمی توانند انجام دهند.