آیا تهدید فرماندار اثر گذار خواهد بود؟ !

حرف آنلاين: یکی از پروژه های مهم در یکی از شهرستان های مرکزی مازندران به دلیل سهم خواهی یک نهاد معطل مانده است. به گزارش حرف، این پروژه بسیار مهم که سالهاست میان زمین و آسمان گرفتار است در صورت اجرا می تواند معضل چندین شهرستان را برطرف کند. پس از ورود فرماندار به موضوع […]

حرف آنلاين: یکی از پروژه های مهم در یکی از شهرستان های مرکزی مازندران به دلیل سهم خواهی یک نهاد معطل مانده است.

به گزارش حرف، این پروژه بسیار مهم که سالهاست میان زمین و آسمان گرفتار است در صورت اجرا می تواند معضل چندین شهرستان را برطرف کند. پس از ورود فرماندار به موضوع ، سرمایه گذار خارجی برای ساخت آن اعلام آمادگی کرد.

توافق هایی با نهاد مجری در شهرستان و سرمایه گذار و فرمانداری صورت گرفت و حتی سفر خارجی نیز برای بازدید با هزینه سرمایه گذار انجام شد ولی در تصمیم گیری نهایی، به دلیل سهم خواهی نهاد مورد نظر سرمایه گذار و فرماندار بلاتکلیف مانده اند.  شنیده شده که سرمایه گذار خارجی مهلت تعیین کرده که در صورت برآورده نشدن خواسته های قانونی اش، از ساخت این پروژه مهم کناره گیری خواهد کرد. فرماندار نیز در پی این بلاتکلیفی و تعیین مهلت سرمایه گذار خارجی، نهاد مذکور را تهدید کرده است که در صورت عدم اصلاح روند فعلی و همکاری نکردن با سرمایه گذار خارجی، موضوعات و مشکلات پیش آمده را در یک نشست خبری رسانه ای خواهد کرد.

البته فرماندار برای این تهدید مهلت کمتر از یک هفته ای تعیین کرده که امیدواریم اثر گذار باشد زیرا در غیر اینصورت این آمادگی در رسانه های استان برای افشای چهره واقعی برخی نهادها که بجای توجه به رونق شهر به فکر چیزهای ! دیگر هستند، وجود دارد.