آموزش وپرورش مازندران دستگاه برتر در اجرای سیاست های بهداشت و درمان

در مراسم تجلیل از برترین های حوزه سلامت از مدیرکل آموزش وپرورش مازندران تجلیل شد. به گزارش حرف آنلاین، همایش مجمع سلامت مازندران با حضور خیران حوزه سلامت و دستگاه ای اجرایی به عنوان مروجان سلامت برگزارشد.به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در این مراسم با تجلیل از دستگاه […]

2

در مراسم تجلیل از برترین های حوزه سلامت از مدیرکل آموزش وپرورش مازندران تجلیل شد.

به گزارش حرف آنلاین، همایش مجمع سلامت مازندران با حضور خیران حوزه سلامت و دستگاه ای اجرایی به عنوان مروجان سلامت برگزارشد.به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در این مراسم با تجلیل از دستگاه های برتر تاثیرگذار در حوزه سلامت آموزش وپرورش به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در حاشیه این همایش در گفتگویی اختصاصی گفت:با امضا تفاهم نامه مشترک آموزش وپرورش و علوم پزشکی مازندران اقدامات بهداشتی درمانی ویژه دانش آموزان مازندران رشد چشمگیری داشت.

سید علی قاسمی با بیان اینکه ارتباط گسترده دانشگاه علوم پزشکی با آموزش وپرورش سبب شد تا برنامه های سلامت حوزه دانش آموزی با دقت اجرا شود افزود: در بهداشت دهان و دندان همه مدارس ابتدایی مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند و فلورایدتراپی انجام شد.

وی تصریح کرد: در مبارزه با پدی کلوز و یا همان شپش سر نیز همه دانش آموزان دختر و پسر زیر پوشش قرار گرفتند و کارشناسان بهداشتی نیز در مدارس حاضر شدند.قاسمی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بهداشت مدارس خاطرنشان کرد: صدور مجوز بوفه های بهداشتی مدارس طبق تفاهم نامه با تایید کارشناسان بهداشتی انجام شد و این طرح امسال هم با نظارت ویژه انجام می شود.