آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

سردار کمیل در مراسم شهدای خان طومان رامسر گفت: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست به گزارش حرف آنلاین، سردار کمیل در یادواره شهدای خان طومان در آستان مقدس آقابسمل و آقا پلاسید رامسر با بیان اینکه ۱۳ تن از دلاور مردان مدافع حرم شهید شدند و هنوز ۱۰ تن از بدنهای مطهر این عزیزان در آن […]

image_2018_05_11-18_25_34_420_OtB

سردار کمیل در مراسم شهدای خان طومان رامسر گفت: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

به گزارش حرف آنلاین، سردار کمیل در یادواره شهدای خان طومان در آستان مقدس آقابسمل و آقا پلاسید رامسر با بیان اینکه ۱۳ تن از دلاور مردان مدافع حرم شهید شدند و هنوز ۱۰ تن از بدنهای مطهر این عزیزان در آن منطقه باقی مانده و مفقود الاثر هستند گفت: شهیدان به امام حسین اقتدا کردند و برای یک هدف مقدس که اسلام ناب محمدی بود به شهادت رسیده و جانشان را فدا کردند تا اسلام، اهل بیت و ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نروند.

وی افزود: شهدا جانشان را فدا کردند تا هیچ دشمنی جرات تعرض به سرزمین اسلامی را نداشته باشد و عزت، شرف و ناموس ملت ما حفظ شود و اگر این شهدا، مجاهدتها و صبر و تحمل خانواده های شهیدان در تحمل رنج ها و جراحات نبود امروزه مردم ما آسایش و امنیت نداشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز حرامی ها بلایی بر سر این ملت می آوردند و اگر چکمه پاهای کثیف آنها به کشور ما میرسید امنیت ما زیر سوال میرفت تصریح کرد: در طریق القدس وقتی به شهر بوستان رسیدیم تعدادی از زنهای عرب روی خاک و زمین نشسته بودند و گریه میکردند و به شهید جعفر زاده گفتیم که اینها چه میگویند و با کنایه ای چیزی به ما فهماند که میگویند ما را بکشید و دفن کنید که ما فهمیدیم اینها چه میکشند.

سردار کمیل افزود: اگر دشمنان حمله میکردند هیچ اثری از شیعه و اهل دین باقی نمیزاشتند و شهدای ما کار بزرگی کردند که مدیون آنها هستیم و هر چه داریم از وجود آنهاست.

فرمانده جبهه مقاومت اظهار کرد: یکی از آموزه ها و معارف بلند انسان ساز جبهه های مقاومت و درس شهدا بی توقع بودن از همه چیز است که در وصیتنامه شهدا خواندیم کاش چیزی زیبنده تر از آن داشتیم تا جان را فدا میکردیم.

وی با بیان اینکه شهدا هرگز از مشکلات و گرفتاریهای زندگی ناله نکردند و هر آنچه داشتند در راه خدا و به امام حسین اقتدا کردند گفت: جبهه مقاومت سوریه اوج تقابل و رویارویی دو جبهه حق و باطل است و هر کس موقعیت ژئو پولوتیکی سوریه را که در طول تاریخ منطقه شاهد درگیری و پر از منازعات بوده به گونه ای است که هر یک از جبهه مقاومت و کفر بر آن سرزمین مسلط باشد میتواند اهداف و سیاستهای خود را دیکته کند.

وی افزود: حضرت امام یک ماه قبل از ارتحال مسئولین کشوری را جمع کرد و فرمود تردید نکنید انقلاب شما محدود به جغرافیا و سرزمین شما نخواهد ماند و زمینه انقلاب جهانی است و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

سردار سپاه اسلام تصریح کرد: از کارون در فتح خرمشهر صدها شهید دادیم و برای عبور از اروند ۶ ماه کار کردیم، بدون اینکه کسی متوجه باشد به دستور فرمانده سپاه زمان سرلشکر رضایی برای عبور از اروند کار کردیم و بعد که زمین آباد شد هزاران شهید دادیم.

سردار کمیل با اشاره به اینکه هشت سال جنگیدیم و آنچنان کینه و نفرتی بین دو ملت ایجاد شد که دشمن فکر میکرد با این جنگ هیچگاه از حافظه این دو ملت بیرون نخواهد رفت افزود: بسیاری از فرماندهان عراقی ها که ۸ سال با ما جنگیدند با التماس پا به رکاب سردار سلیمانی آمدند، شهید شدند و حماسه عظیمی خلق کردند.

وی تصریح کرد: یکی از سنگرهای کلیدی به جهت مذهب و مراکز دینی و اعتقادی عراق است که در اختیار جبهه مقاومت قرار گرفته و آمریکایی ها کشته زیادی دادند و ترامپ اگر دو حرف میزند یکی علیه جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه اسرائیل شیشه عمر غرب و آمریکایی ها است و برایشان حیثیت باقی نمانده و هر شب خواب مرگ میبیند گفت: شهدای خان طومان برای تحقق اسلام جانشان را فدا کردند و در این عصر اسلام از پلیدی و کفر پالایش شده و در دوره آخر الزمان روشنایی اسلام آنچنان باید بدرخشد تا نظر هر انسان آزاده ای را به خود جلب کند.

سردار کمیل افزود: خروج ترامپ از برجام ذلیلانه بود و این نکبت برای آمریکایی ها که به خواری افتاده اند در طول تاریخ بی سابقه بوده که هم پیمانان آنها سرزنششان میکند که نشان از قدرت ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار نفر از جوانهای مازندرانی جهت حضور در خان طومان اسم نوشتند و ما در صحنه شاهد رشادتهای آنان بودیم اظهار کرد: رزمندگان در جبهه مقاومت سوریه اوج عشق حسینی و رشادت طلبی به انقلاب را نشان دادند که هرگز فراموش نمی شوند.