آمادگی بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات محرم و صفر

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: خیران می توانند نذورات خود در ماه محرم و صفر را به صورت اقلام و یا نقدی به بهزیستی استان اهدا کنند تا در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع شود.

به گزارش حرف آنلاین ؛ دکتر فریبابریمانی، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: کار خیر و دستگیری از همنوع به عنوان یکی از فضایل اخلاقی است که تاثیرات مثبت و سازنده ای بر جامعه می گذارد.

وی به پرداخت نذورات هموطنان در محرم و صفر اشاره کرد و افزود: بهزیستی مازندران برای جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین در ایام محرم و صفر آمادگی دارد و خیرین می‌توانند نذورات خود را به مراکز بهزیستی در سطح استان اهدا کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه نذورات و احسان مردم در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می گردد، ادامه داد: خیرانی که قصد اهدای نذری در ماه محرم به مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و خانواده های نیازمند را دارند می توانند نیات خود را به صورت اقلام و یا نقدی اهدا کنند.

وی تصریح کرد: کمک به مراکز بهزیستی و حمایت از مددجویان بهزیستی بهترین راه اجرای نیات خیرین است و خیران می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را بر عهده بگیرند.

بریمانی با اشاره به کمک های نقدی خیرین، افزود : خیرین می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ ( مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران )  و شماره کارت : ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ و شماره شبا ۷۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ IR  واریز کنند.