آغاز پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه جویبار

فرماندار ساری در جلسه شورای ترافیک از اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی جویبار تا 22 بهمن خبر داد و گفت: این پروژه باهدف کاهش و روان سازی ترافیک در سه راهی جویبار آغاز شده است. احمد حسین زادگان طول اجرای عرشه پل روگذر این پروژه را 700 متر اعلام کرد و گفت: تقاطع […]

فرماندار ساری در جلسه شورای ترافیک از اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی جویبار تا 22 بهمن خبر داد و گفت: این پروژه باهدف کاهش و روان سازی ترافیک در سه راهی جویبار آغاز شده است.

احمد حسین زادگان طول اجرای عرشه پل روگذر این پروژه را 700 متر اعلام کرد و گفت: تقاطع غیر همسطح سه راهی جویبار تا 22 بهمن شامل 28 دهنه پل بتنی که پایه‌های کناری و میانی این پل بتن مسلح است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری ، وی افزود: در اجرای طرح تعریض معابر و اجرای اصولی تردد ایمن عابرین پیاده وحاشیه ایمن و همچنین نصب تابلوهای اخباری و هشداری در این اماکن الزامی است.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه اعتبار این پروژه ملی است، خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات ، تسهیل در ترافیک ، سامان بخشی به یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی شهر، ارتقاء سیما و منظر شهر و کاهش مصرف سوخت را ازجمله مهم‌ترین اهداف احداث تقاطع غیر همسطح تقاطع سه راهی جویبارتا 22 بهمن برشمرد.