آغاز فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه

حرف آنلاین:رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران از آغاز فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه کشور در سال 93 خبر داد. حمد محمدپور عمران اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر، فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، بنگاه‌ها و تشکل‌های صادراتی استان در سال 1393 انتخاب و معرفی می‌شوند. رئیس […]

حرف آنلاین:رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران از آغاز فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه کشور در سال 93 خبر داد.

حمد محمدپور عمران اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر، فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، بنگاه‌ها و تشکل‌های صادراتی استان در سال 1393 انتخاب و معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: تمامی صادرکنندگان و تشکل‌های صادراتی که تمایل به شرکت در این جشنواره استانی را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادر کنندگان نمونه(نمونش) سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی http:/nemoonesh.tpo.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

وی ادامه داد: این ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ ششم تیرماه سال‌جاری با تکمیل فرم‌های مربوطه و تحویل پرونده حداکثر تا تاریخ 11 تیر ماه به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه سال 93 واقع در سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران ادامه دارد.

محمدپورعمران با اشاره به برخی از مهم‌ترین شاخص‌ها و معیارهای انتخاب صادر کنندگان نمونه اشاره کرد و گفت: درآمدهای حاصل از صادرات، گستردگی، حفظ و ماندگاری بازارهای هدف و نفوذ به بازارهای جدید، سابقه فعالیت صادراتی، حضور فعال در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی، حضور در هیئت‌های بازرگانی و بازاریابی اعزام به خارج، تبلیغات بین‌المللی در مجلات و تلویزیون‌های خارجی،دارا بودن گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی، توسعه فعالیت و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و عضویت در تشکل‌های صادراتی به عنوان مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی صادرکنندگان نمونه سال جاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران هدف از این تجلیل را ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی، ایجاد انگیزه و رقابت بین‌ صادرکنندگان، تحقق اهداف صادراتی و شناسایی الگوی موفق در عرصه صادرات عنوان کرد و توصیه کرد: صادرکنندگان استان جهت ارائه توان صادراتی خود در این رقابت شرکت کنند.