آغاز ساخت دانشکده پرستاری در رامسر

حرف آنلاین: گره ساخت دانشکده برای دانشجویان پرستاری و مامایی رامسر که زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل است پس از ۲۲ سال پیگیری باز و کلنگ آن امروز پنجشنبه همزمان با دهه فجر به زمین زده شد. دانشکده پرستاری رامسر که در حال حاضر حدود ۵۰۰ دانشجو است ، یکی از قدیمی ترین دانشکده […]

حرف آنلاین: گره ساخت دانشکده برای دانشجویان پرستاری و مامایی رامسر که زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل است پس از ۲۲ سال پیگیری باز و کلنگ آن امروز پنجشنبه همزمان با دهه فجر به زمین زده شد.

دانشکده پرستاری رامسر که در حال حاضر حدود ۵۰۰ دانشجو است ، یکی از قدیمی ترین دانشکده های پیراپزشکی شمال کشور محسوب می شود و به همین دلیل مطالبه ساخت ساختمان جدید و ماندگار شدن این مجموعه آموزشی در غرب مازندران سابقه بیش از دو دهه ای دارد.

ساخت ساختمان دانشکده پرستاری رامسر با پیش بینی اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و با حضور دکترسیدعلی مظفری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل و سید شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر ، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی شرو ع شد.

این دانشکده قرار است در یک زمین پنج هکتاری با زیربنای پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع در دوطبقه ساخته شود. زمین اختصاص یافته برای ساخت آن هم در جوار خوابگاه دانشجویان قرار دارد تا دسترسی آنان با مشکل مواجه نشود و در آینده هم امکان توسعه در قالب یک مجموعه وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه علو م پزشکی بابل در مراسم کلنگ زنی این طرح گفت که ۲۶ میلیارد تومان از اعتبار پیش بینی شده مربوط به فاز نخست است که تاکنو ن پنج میلیارد تو مان پرداخت شده است .

مظفری افزود : اعتبار کلی این پروژه ۹۰ میلیارد تومان است که امید می رود بزودی فاز اول آن با اعتبار پیش بینی شده که اختصاص می یابد به بهره برداری برسد./ایرنا