آغاز اجرای گشت‌های ویژه تنظیم بازاری در آمل

حرف آنلاین: معاون استاندار مازندران و فرماندار شهرستان آمل از آغاز اجرای گشت‌های ویژه طرح شهید امانی برای تنظیم بازار شب عید در روزهای پایانی سال خبرداد. سید عباس حسینی شامگاه چهارشنبه چهارم اسفند ماه در مانور گشت‌های ویژه تنظیم بازار طرح شهید امانی اظهار کرد: ده اکیپ در طرح ویژه شهید امانی تدارک دیده […]

حرف آنلاین: معاون استاندار مازندران و فرماندار شهرستان آمل از آغاز اجرای گشت‌های ویژه طرح شهید امانی برای تنظیم بازار شب عید در روزهای پایانی سال خبرداد.

سید عباس حسینی شامگاه چهارشنبه چهارم اسفند ماه در مانور گشت‌های ویژه تنظیم بازار طرح شهید امانی اظهار کرد: ده اکیپ در طرح ویژه شهید امانی تدارک دیده شده است که از زمان آغاز اجرای طرح تا پایان سال، بر بازار نظارت خواهند کرد‌.

وی با بیان اینکه این گشت‌ها در تنظیم بازار در آمل حضور خواهند داشت، بیان کرد:  طرح شهید امانی در اجرای قانون تمرکز که بر اساس آن نظارت مستمر بر نحوه عرضه کالاهای اساسی کشاورزی و ساماندهی بازار، فرماندهی تولید تا سفره به جهاد کشاورزی واگذاره شده، در آمل اجرایی می شود.

حسینی با اشاره به اینکه قرارگاه امنیت غذایی شهید امانی وظیفه هماهنگی بین بخشها و ادارات مختلف دخیل از تولید تا بازار و حتی نظارت بر بازار را بر عهده دارد، افزود: در همین راستا مانور بزرگ تنظیم بازار با حضور جهاد کشاورزی،اداره صمت، اصناف،بسیج اصناف تعزیرات،تعاون روستانی با تشکیل ۱۰ اکیپ برگزار شده است که بر بازار شب عید نظارت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان آمل با بیان اینکه به تعادل رساندن بازار در عرضه و تقاضا هدف این طرح خواهد بود، گفت: جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی و سایر تخلفات صنفی و نظارت بر تامین اقلام موردنیاز مردم در روزهای پایانی سال از اهداف این طرح است.