آزادی ۲۸ زندانی غیر عمد در آمل

۲۸ زندانی جرایم غیرعمد به همت انجمن حمایت از زندانیان و کانون خدمت رضوی شهرستان آمل آزاد شدند

به گزارش حرف آنلاین ؛ احمد کوهستانی دییر کانون خدمت رضوی آمل گفت: همزمان با بزرگداشت نیمه شعبان و به همت انجمن حمایت از زندانیان و کانون خدمت رضوی شهرستان آمل ۲۸ زندانی جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او مبلغ بدهی این زندانیان را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: به همت خیران و کانون خدمت رضوی و انجمن حمایت از زندانیان همه بدهی‌های آنان پرداخت شد تا این افراد در ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت به آغوش خانواده خود باز گردند.

کوهستانی اظهار کرد : با پیگیری‌هایی که با اداره زندان و پیگیری و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و در راستای اهداف تعیین شده انجمن حمایت از زندانیان بدهی آن‌ها با طلبکاران تسویه و جرائم غیرعمد آن‌ها پرداخت شد.

دبیرکانون خدمت رضوی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: از همه افراد توانمند و خیر درخواست می‌شود به این امر خیر برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده‌های زندانیان کمک کنند تا بتوانیم از این طریق برخی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم این مشکلات به جرم تبدیل شوند.

کوهستانی تصریح کرد : همچنین از تهیه و توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۸۰۰ هزارتومان به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) میان نیازمندان این شهرستان و همچنین تعداد ۵۰ راس گوسفند نیز برای مددجویان زیرپوشش وافراد کم توان مالی قربانی شده و نذورات توزیع شد.

وی ادامه داد : با همکاری خادمیاران رضوی شهرستان و خیران تعداد ۲۵۰ دست پوشاک ویژه عید برای افراد کم توان مالی شهرستان تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شد