عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

آرمان‌ های انقلاب و نظام اسلامی را خط قرمز مردم دین مدار کشور است

حرف آنلاین: عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: مقدسات و ارزش‌های اسلامی و ملی و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را خط قرمز مردم دین مدار کشور است و با همدلی همه مردم در سایه توجهات حضرت صاحب‌الزمان (عج) قطعاً ایران اسلامی پیروزی‌های بزرگتری را به ‌دست خواهد آورد.

در راستای آرمان‌ های انقلاب اسلامی و با توجه به اغتششات اخیر جمعی از مسئولان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران نیز همراه با مردم، اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.
در این اجتماع که اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونان، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و جمعی از اساتید و کارکنان دانشکده‌های دانشگاه شرکت داشتند، با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از حامیان آشوب در کشور نشان داده و هرگونه آشوب و اغتشاش را محکوم کرده و همچنین از تلاش‌ها و زحمات فرماندهی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در کشور قدردانی کردند.
دکتر فرهنگ بابامحمودی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این اجتماع با بیان سخنانی، تاکید کرد: مقدسات و ارزش‌های اسلامی و ملی و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را خط قرمز مردم دین مدار کشور است و با همدلی همه مردم در سایه توجهات حضرت صاحب‌الزمان (عج) قطعاً ایران اسلامی پیروزی‌های بزرگتری را به ‌دست خواهد آورد.
در این اجتماع با شکوه بیانیه بسیج اساتید و جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محکومیت سوءاستفاده معاندان از وقایع اخیر با اسم رمز «مهسا امینی» و ایجاد آشوب در کشور قرائت شد و به صورت نمادین به امضاء شرکت کنندگان رسید.