آتش‌سوزی جنگل خانیکان نوشهر مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهرـ رویان گفت: آتش‌سوزی شب گذشته در جنگل خانیکان نوشهر موسوم به «هَلی چال» مهار شد. به گزارش حرف آنلاین، بهروز بائی‌لاشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سطح این آتش‌سوزی حدود 5 هزار مترمربع است  و در این آتش‌سوزی چندین اصله درخت راش و ممرز، نهال […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهرـ رویان گفت: آتش‌سوزی شب گذشته در جنگل خانیکان نوشهر موسوم به «هَلی چال» مهار شد.

به گزارش حرف آنلاین، بهروز بائی‌لاشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سطح این آتش‌سوزی حدود 5 هزار مترمربع است  و در این آتش‌سوزی چندین اصله درخت راش و ممرز، نهال و پوشش کف جنگل آسیب دیدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی که ساعت 23 شب گذشته به وقوع پیوست و تا ساعت 7 صبح امروز یکشنبه با تلاش نیروهای منابع طبیعی و اهالی روستای «کشکسرا» کاملاَ مهار شده است.رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر ـ رویان عامل انسانی را علت این حریق دانست و عنوان کرد: وزش باد گرم در تشدید آتش‌سوزی مؤثر بوده است.وی با اشاره به اینکه اداره منابع طبیعی نوشهر ـ رویان حدود 65 هزار هکتار از جنگل‌های این منطقه را تحت پوشش دارد، گفت: از تلاش معاون فرماندار، بخشدار مرکزی نوشهر، شورا و دهیاری «کشکسرا» برای همراهی منابع طبیعی در اطفاء حریق قدردانی داریم.