آئین بهره‌برداری از پروژه تامین آب شرب بهداشتی در بابلسر

حرف آنلاین: آئین بهره‌برداری از پروژه تامین آب شرب بهداشتی شرق بابلسر و روستا‌های باقرتنگه و اوکسر به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد. آئین بهره‌برداری از پروژه تامین آب شرب بهداشتی شرق بابلسر و روستا‌های باقرتنگه و اوکسر با حضور حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر، باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، برارزاده مدیرعامل آب […]

حرف آنلاین: آئین بهره‌برداری از پروژه تامین آب شرب بهداشتی شرق بابلسر و روستا‌های باقرتنگه و اوکسر به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

آئین بهره‌برداری از پروژه تامین آب شرب بهداشتی شرق بابلسر و روستا‌های باقرتنگه و اوکسر با حضور حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر، باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران، حسن‌زاده فرماندار بابلسر، محمدی رئیس آب و فاضلاب بابلسر و جمعی از مدیران ادارات برپا شد.

این طرح همزمان با روز‌های دهه فجر و با هدف تامین آب شرب بهداشتی برای مشترکین شرق بابلسر و روستا‌های باقرتنگه، اوکسر و پدافند هوایی و همچنین افزایش توان انتقال به میران ۶۰ لیتر در ثانیه و به منظور رفع مشکل کم آبی به طول ۸ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

با پیگیری‌های دکتر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی برای اجرای این پروژه اختصاص یافت./باشگاه خبرنگاران