خدا حافظ آقای رئیس جمهور

دقیقا هفته قبل در همین روزها بود که خبر آمدن "سید ابراهیم رئیسی" به مازندران برای انجام دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، اعلام عمومی شد. نگارنده یادداشتی با عنوان"سلام آقای رئیس جمهور" را در همین ارتباط نوشت و اکنون تنها چند روز بعد از آن یادداشت، باید بنویسیم "خداحافظ آقای رئیس جمهور"!

شکرالله رضازاده شرمه/

دقیقا هفته قبل در همین روزها بود که خبر آمدن “سید ابراهیم رئیسی” به مازندران برای انجام دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، اعلام عمومی شد. نگارنده یادداشتی با عنوان”سلام آقای رئیس جمهور” را در همین ارتباط نوشت و اکنون تنها چند روز بعد از آن یادداشت، باید بنویسیم “خداحافظ آقای رئیس جمهور”!

✅کسانی که با منش و مرام رئیس جمهور فقید آشنایی دارند بخوبی می دانند که روحیه مردمی و مردم داری ایشان تنها ناظر به حضور در کسوت اخیر یعنی ریاست دولت نبوده و او خیلی پیش تر از آن و یا برای آنکه دقیق تر بیان شود باید قبل گفت در ابتداء پذیرش مسئولیت از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، چنین بوده است.

✅ بسیار موارد بود که دوستان و نزدیکان بویژه تیم امنیتی او، اصرار به عدم حضور در آن داشتند اما ایشان خود را مکلف و موظف به حضور در آن نواحی و مناطق می دانست. نواحی و مناطقی که شاید گذر کمتر مسئولی به آنجا افتاده بود.

✅تاکید بر روحیه جهادی و عملیاتی نه بعنوان یک شعار در ایام ریاست جمهوری بلکه بعنوان راهبردی ترین رویکرد خدمتی او محسوب می شود. روحیه ای که او در همان روزهای آغازین حضور در پاستور، با دوستان و همکارانش به اشتراک عملی گذاشته بود. شاید اگر انسان بخواهد جدی ترین مشترک او در این زمینه در هیات دولت را نام ببرد چاره ای ندارد جز آنکه نام همراه عروج کرده اش “حسین امیرعبداللهیان ” را به زبان جاری آورد. کسی که از وزارت خارجه خنثی و ضعیف دوران صدارات محمدجواد ظریف، یک پیشران و پیشرو دیپلماتیک ساخت.

✅” سید ابراهیم رئیسی” مزد سالها مجاهدت و مسئولیت خود را اکنون به بهترین شکل ممکن دریافت کرده است. مزدی که به زیبایی هر چه تمامتر در روز بسیار عزیز میلاد سراسر خجسته امام رضا علیه السلام، به او ارزانی شد. مزدی که خدای متعال به هر کس نمی دهد الا کسانی که لیاقت آن را داشته باشند و جناب رئیسی هم لیاقت خود برای درآغوش گرفتن این مزد را نشان داد و به همگان ثابت نمود.

✅ رئیس دولت سیزدهم در سپهر سیاسی و اجرائی ایران جاودانه و جاوید شد. سپهری که در آن رئیس جمهور و نخست وزیر شهید همچنین وکلا و وزرای شهید تا دیگر اقشار مدیریتی و مردمی حاضرند. سپهری که رنگ خون را با تمام وجود در خود دارد.

✅سلام و درود خدا و فرشتگانش بر روح بلند رئیس جمهور شهید و همراهانش باد که رحلت شهادت گونه آنان داغ سنگینی بر دل مردم قدردان و گوهرشناس ایران اسلامی گذاشت. مردمی که دیدند چگونه این سید بزرگوار با تمام وجود بدنبال گره گشایی از امورات آنان هست و بصورت شبانه روز برای گره گشایی از زندگی آنان تلاش می کند. مردم دیدند که ایام وحشتناک کرونا را ” سید ابراهیم رئیسی” برای آنان حل کرد و چه بسیار پروژه های برزمین مانده را رئیس جمهور و دولتش برای آنها شدنی و چشیدنی کردند.