کشف بیش از ۳ تن چوب قاچاق در میاندورود و ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف بیش از ۳ تن چوب قاچاق از دو خودروی نیسان در ساری و میاندورود خبرداد.

به گزارش حرف انلاین ؛ فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۲ تن چوب قاچاق از یک خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه گرماب در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۲ تن و ۶۰ کیلوگرم چوب که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود نیز  از کشف ۱۵۰۰ کیلوگرم درختچه طاق قاچاق از یک خودروی نیسان در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مجتبی راست خدیو” افزود: در راستای مبارزه با قاچاق گیاهان و فرآورده‌ای آنها، ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار ۱۵۰۰ کیلوگرم درختچه تاغ بدون مجوز قانونی به ارزش بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد، اظهار کرد: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ راست خدیو در پایان با اشاره به اینکه امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت همگانی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.