درجه مدیریت شعب بانک مسکن مازندران به «درجه یک الف» ارتقاء یافت
سید حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن مازندران با اعلام این خبراظهار داشت: این موفقیت با حمایت و اعتماد مشتریان گرانقدر و وفادار بانک و تلاش و پشتکار یکایک همکاران کسب شد.
حاجیپور افزود : بدون شک تمامی همکاران در یکایک ادوار گذشته، همکاران بازنشسته و شاغل در کلیه سطوح در ستاد و ۵۲ شعبه استان در کسب این موفقیت سهیم هستند که نتیجه تلاشهای بیشائبه همه همکاران جای تجلیل و تبریک دارد.
وی به ارائه شاخصهای کسب موفقیت مدیریت اشاره کرد و افزود: مدیریت در سالهای اخیر در بخشهای مختلف از جمله منابع، مصارف، وصول مطالبات، صدور ضمانتنامه و سایر شاخصهای عملکردی همواره جزء مدیریتهای برتر کشور بوده و با تحقق کامل اهداف ابلاغی و البته تحقق بیش از اهداف تعیین شده موفق شده تا در تمامی ۱۶ دوره مجامع ارزیابی عملکرد در منطقه سبز عملکردی قرار داشته باشد و عالیترین معدل امتیاز و رتبه را در مجموع ۱۶ دوره کسب کند.
مدیر شعب بانک مسکن مازندران خاطرنشان کرد: در سال گذشته علاوه بر رشد حدود ۵۰ درصدی مانده منابع، مدیریت مازندران در پرداخت تسهیلات با پرداخت بیش از ۳۳ هزار میلیارد تسهیلات به هم استانیهای خود توانست رشد ۱۳۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته رتبه خود را ارتقا دهد و به عنوان یکی از مدیریتهای برتر در این حوزه معرفی گردد.
این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل عملکرد بسیار مطلوب شعب استان در سال گذشته در تمامی بخشها، تعداد ۷ شعبه موفق به ارتقاء درجه شدند که ۲ شعبه از این هفت شعبه به درجه ممتاز ارتقاء پیدا کردند، گفت: هم اکنون استان مازندران تنها استانی است که در کشور بعد از استان تهران دارای ۳ شعبه ممتاز از جمله مرکزی ساری، مرکزی آمل، مرکزی بابل است.
وی با بیان اینکه به منظور تداوم در ارائه خدمت رسانی به مردم استان در ۵ ماهه نخست سال جاری نیز با پرداخت بیش از ۲۵ هزار میلیارد تسهیلات شاهد رشد ۳۰۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در واقع ۵ ماهه ابتدای سال قبل هستیم، تصریح کرد: طی همین مدت حدود ۶۲۰۰ واحد با اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در طرح نهضت ملی مسکن، تامین مالی شدند.
تاثیر اعتماد مشتریان در کیفیت خدمات
حاجیپور گفت: یکی دیگر از شاخصهای مهم در کسب این موفقیت حمایت و اعتماد مشتریان گرانقدر و وفادار بانک علاوه بر همدلی و همراهی بین کارکنان مدیریت و شعب، برنامهریزی و انسجام تیمی، سازماندهی مطلوب و استفاده از مزیتهای رقابتی است.
وی بر ضرورت برنامه محور بودن مدیریت و شعب تاکید کرده و اظهار کرد: با بکارگیری نگرشی نوین همراه با رویکرد مبتنی بر دانش محور بودن و تاکید بر مشارکت گروهی تقویت مهارتهای ارتباطی کارکنان به منظور جلب اعتماد مشتریان، سعی کردیم با پیادهسازی اقدامات هدفمند و برنامهریزی در بخشهای مختلف از جمله حوزه جذب منابع، وصول مطالبات و ضمن دستیابی به اهداف و ارتقای روحیه مشارکت فعال همکاران در تحقق اهداف، رضایت هر چه بیشتر مشتریان را نیز جلب کنیم.
مدیر شعب بانک مسکن مازندران توجه به منابع انسانی را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: دانش و تجارب همکاران استان در کنار تلاش و پویایی و اشتراک آن به صورت مستمر بین همکاران شعب، منجر به عملکرد عالی و شکوفایی استعدادهای بالقوه شده که امروز چنین افتخاراتی را برای مدیریت به همراه داشته است.
این مسئول بیان داشت: توجه به رضایتمندی و اعتماد مشتریان، همت، همگامی و استقرار رویکرد اتحاد، انسجام و یکپارچگی همکاران در مدیریت و شعب با توجه به ظرفیت بالای استان، همچنان میتوان به موفقیتهای بزرگی دست یافت.
وی بار دیگر ارتقاء این درجه مدیریت را به تمامی مشتریان ارزشمند بانک، همکاران، مدیران، روسای دوایر و شعب که به افتخار بازنشستگی رسیدند و تمامی همکاران شاغل تبریک گفت و بر اتخاذ تدابیر مناسب به منظور استمرار این موفقیتها تاکید کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰