مهدی سعادتی نماینده مردم بابل؛

بابل توانایی برگزاری و میزبانی رقابت های ملی کشتی را دارد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری رقابت های ملی کشتی در شهرستان بابل شد.

به گزارش حرف آنلاین، مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با حرف آنلاین، ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان مازندران در بابل ، اظهار داشت: حدود ۲۶۱ کشتی‌گیر از ۲۲ شهرستان در استان مازندران در سالن دانشگاه آزاد بابل در رقابت های های کشتی آزاد بزرگسالان مازندران شرکت کردند.

وی بابیان اینکه از کشتی گیران بابلی انتظار داریم که نهایت تلاش خود رابرای رسیدن به دوبنده تیم ملی انجام دهند، تصریح کرد: این روزها گسترش ورزش در جامعه بسیار لازم بوده و امر به ورزش امر به خوبی‌ها و زیبایی‌ها است.

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی‌ را پرداختن به ورزش دانست و عنوان کرد: باید ورزش را در سطح استان گسترش دهیم. به گفته وی، حدود ۳ هزار نفر در بابل در رشته کشتی فعال هستند و ۲۱ فعالیت دارند.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان استان در زمینه کشتی حتی نخستین دانشکده کشتی نیز در شهرستان بابل افتتاح شد.

سعادتی یادآور شد: این مسابقه‌ها موجب می‌شود تا سطح کشتی در شهرستان افزایش یابد و رقابت‌ها نیز سالم باشد که البته این بستر در این استان فراهم است.

وی گفت: به دنبال برقراری ارتباط با رئیس فدراسیون هستیم تا شهرستان بابل با توجه به اینکه شهر المپیکی است میزبانی برگزاری مسابقات کشتی در سطح کشور را برعهده بگیرد.