مدیرکل سیاسی استانداری برکنار شد

حرف آنلاین: به نظر می رسد پس لرزه های سیاسی سفر رئیس جمهور به مازندران همچنان ادامه دارد. پس از سفر رئیس جمهور به مازندران و ماجرای عذرخواهی رئیس ستاد مردمی استقبال به دلیل استقبال ضعیف مازندرانی ها از رئیس جمهور و بیانیه دوم همین فرد در تکذیب بیانیه اول، اتفاقات دیگری در حوزه سیاسی […]

حرف آنلاین: به نظر می رسد پس لرزه های سیاسی سفر رئیس جمهور به مازندران همچنان ادامه دارد.
پس از سفر رئیس جمهور به مازندران و ماجرای عذرخواهی رئیس ستاد مردمی استقبال به دلیل استقبال ضعیف مازندرانی ها از رئیس جمهور و بیانیه دوم همین فرد در تکذیب بیانیه اول، اتفاقات دیگری در حوزه سیاسی استان رقم خورد.
برکناری بخشدار نکا و سرپرست فرمانداری شهرستان کلاردشت بصورت ناگهانی در روزهای اخیر رویدادهای سیاسی پس از سفر رئیس جمهور به استان بود.
امروز (پنج شنبه ) نیز سایت استانداری مازندران خبر برکناری مدیرکل سیاسی استانداری مازندران را بصورت عجیب و غیرمتعارف اعلام کرد.
روابط عمومی استانداری که منبع این خبر محسوب می شود، با تیتر « مدیرکل سیاسی استانداری مازندران برکنار شد» اقدام به انتشار این خبر کرد که کمی قابل تامل است.
استانداری
دو نکته قابل تامل در این نوع اطلاع رسانی وجود دارد که مطمئنادر روزهای آینده توضیحات بیشتری قابل دریافت خواهد بود.
نکته اول اینکه، سایت استانداری در اعلام تغییرات و جابه جایی مدیران رسانه اول نبود و معمولا روزهای نزدیک یا همان روز تودیع خبر رسمی را منتشر می کرد ولی در برکناری مدیر کل سیاسی استانداری خبر دست اول را منتشر کرد.
نکته دوم، نوع اطلاع رسانی است، انتشار فوری و با تیتری که انگار یک سایت منتقد خبر از جا به جایی یک مسئول متخلف می دهد. معمولا سایت استانداری در انتشار اینگونه اخبار از واژه تغییر یا تودیع و معارفه استفاده می کند و جانشین را نیز معرفی می کند. به نظر می رسد استاندار آنقدر برای برکناری مدیرکل سیاسی عجله داشت که وقت نکرده جانشینی برای وی معرفی کند.
“حرف ” تلاش می کند تا در روزهای آینده توضیحات تکمیلی در خصوص اتفاقات سیاسی استان منتشر کند.