لغومسابقات تیم ملی در نوروز ۱۴۰۰

سخنگوی فدراسیون فوتبال از لغو رسمی بازی‌های تیم ملی ایران در نوروز ۱۴۰۰ در چارچوب انتخابی جام جهانی خبر داد. با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره لغو مسابقات هفته هفتم و هشتم انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا در مارس ۲۰۲۱ (فورردین ۱۴۰۰) سخنگوی فدراسیون فوتبال و مدیر رسانه‌ای تیم ملی این موضوع را تایید کرد و گفت: […]

سخنگوی فدراسیون فوتبال از لغو رسمی بازی‌های تیم ملی ایران در نوروز ۱۴۰۰ در چارچوب انتخابی جام جهانی خبر داد.

با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره لغو مسابقات هفته هفتم و هشتم انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا در مارس ۲۰۲۱ (فورردین ۱۴۰۰) سخنگوی فدراسیون فوتبال و مدیر رسانه‌ای تیم ملی این موضوع را تایید کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و درخواستی که دو فدراسیون هنگ کنگ و کامبوج به خاطر محدودیت‌هایی که در کشورشان به آن‌ها مواجه بوده اند، مقرر شد که مسابقاتی که قرار بود در ماه مارس برگزار شود، به ماه ژوئن (خرداد) منتقل شود و بنابراین رقابت‌های تیم ملی ایران نیز در ماه ژوئن (خردادماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

با این حساب، شاگردان دراگان اسکوچیچ همانند نوروز ۱۳۹۹ باز هم بازی‌هایشان لغو شده و باید در انتظار برنامه‌ریزی جدیدی از سوی نهادهای بین‌المللی مانند فیفا و AFC بنشینند چرا که با تغییرات اخیر مشخص نیست مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود یا متمرکز.

اگر چه سخنگوی فدراسیون از آمادگی و درخواست ایران برای میزبانی بازی‌های این گروه به صورت متمرکز در ایران خبر داده است. او اعلام کرد سه شنبه هفته جاری جلسه‌ای در ارتباط با این موضوع با حضور تیم‌های حاضر در گروه ایران برگزار خواهد شد تا سرنوشت این مسابقات تعیین تکلیف شود.