افتتاح ۷ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری ۷ پروژه عمرانی بااعتبار ۲ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد. سید مصطفی موسوی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها به مردم است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به رسالت شرکت که ارائه خدمات زیرساختی است خاطرنشان کرد: […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری ۷ پروژه عمرانی بااعتبار ۲ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

سید مصطفی موسوی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها به مردم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به رسالت شرکت که ارائه خدمات زیرساختی است خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی با توجه به اعتبارات و بر اساس اولویت، در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا می‌باشد.

موسوی بابیان اینکه هم‌زمان با هفته دولت 7 پروژه عمرانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید تصریح کرد: پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتي شهدای محمودآباد، روکش آسفالت شهرک صنعتي بابل‌کنار، روکش آسفالت فاز 2 شهرک صنعتی بشل سوادكوه و شهرك صنعتي بابکان آمل، گازرسانی نواحی صنعتی اسلام‌آباد و کارديکلا و تولید برق از طریق پنل های خورشیدی دفتر مرکزی شركت، از مهم‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت هستند.

وی بیان داشت: درمجموع، برای اجرا و تکمیل این پروژه‌های عمرانی مبلغ ۱۰۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، استانی و ملی هزینه شده است.

افتتاح واحد تولیدی در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل

به مناسبت هفته دولت یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل به بهره‌برداری رسید.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: واحد تولیدی کیمیا البرز با حجم سرمایه‌گذاری 5000 میلیون ریال در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید. کامران علی پور افزود: این واحد صنعتی تولیدکننده انواع رنگ‌ها و حلال‌های صنعتی و خانگی، فعالیت خود را آغاز و بستر را برای اشتغال ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم ایجاد نموده است.

افتتاح واحد تولیدی در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری یک واحد تولیدی دانش‌بنیان هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت، در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل خبر داد.

 نیما دارایی گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور رسولي فرماندار آمل و جمعی از مسئولین، یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله افتتاح شد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: واحد تولیدی دانش‌بنیان نیکا در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع ساخته‌شده، مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: برای اجرای این طرح صنعتی 1000 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و زمینه اشتغال ۶۰ نفر را نيز فراهم کرده است.

دارایی بیان داشت: این واحد صنعتي تولیدکننده انواع یخچال‌فریزر و کولر اسپيلت و تلویزیون است.