رقابت‌های کورس سوارکاری مازندران

رقابت کورس اسب‌دوانی و سوارکاری مازندران با سوارکارانی از شهرهای مختلف استان در شهرستان آمل آغاز به کار کرد. رقابت کورس اسب‌دوانی و سوارکاری مازندران بعد از ظهر امروز با سوارکارانی از شهرهای مختلف استان در شهرستان آمل آغاز به کار کرد. رئیس هیئت سوارکاری آمل  بیان داشت: این رقابت‌ها به مناسبت نیمه‌شعبان و ولادت […]

رقابت کورس اسب‌دوانی و سوارکاری مازندران با سوارکارانی از شهرهای مختلف استان در شهرستان آمل آغاز به کار کرد.

رقابت کورس اسب‌دوانی و سوارکاری مازندران بعد از ظهر امروز با سوارکارانی از شهرهای مختلف استان در شهرستان آمل آغاز به کار کرد.

رئیس هیئت سوارکاری آمل  بیان داشت: این رقابت‌ها به مناسبت نیمه‌شعبان و ولادت امام زمان(عج) برگزار شد.

مهدی عمرانی با اعلام اینکه تاکنون در مازندران برگزاری مسابقات اسب‌دوانی را کمتر مشاهده کردیم، گفت: این رقابت‌ها با استقبال پرشور و کم‌نظیر مردم و مسئولان در منطقه قجرمحله بلوار طالب آملی آغاز شد.

وی با تاکید اینکه فراخوان این مسابقه به ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های سوارکاری شهرهای مازندران ارسال شد، گفت: بیش از 20 سوارکار به همراه اسب‌شان از شهرهای مختلف مازندران در گروه‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: این مسابقات با همت اداره ورزش و جوانان آمل، هیئت ورزش سوارکاری و اسب‌دوانی استان مازندران و شهرستان آمل و باشگاه آکادمیک سوارکاری کاسپین دنبال شد.

رئیس هیئت سوارکاری آمل با اعلام اینکه از سال گذشته آموزش تخصصی سوارکاری نیز در این شهرستان انجام می‌شود، متذکر شد: این آموزش‌ها در رشته‌های کورس، پرش و درساژ زیر نظر نعلبند از مدرسان و اساتید بین‌المللی سوارکاری، افشاری نایب قهرمان مسابقات سوارکاری کشور و یک مربی مختص بانوان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان دنبال می‌شود.