تصمیمگیری بازگشایی مدارس با آموزشوپرورش نیست
معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمان بازگشایی مدارس در اختیار این وزارتخانه نیست و در سطح ملی تصمیمگیری میشود، گفت: تدابیری برای نحوه ادامه فعالیت مدارس پس از بازگشایی اندیشیدهایم. رضوان حکیم زاده درباره جبران زمان از دست رفته آموزش و تعطیلات طولانی مدت مدارس اظهار کرد: در وزارت آموزش و […]
معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمان بازگشایی مدارس در اختیار این وزارتخانه نیست و در سطح ملی تصمیمگیری میشود، گفت: تدابیری برای نحوه ادامه فعالیت مدارس پس از بازگشایی اندیشیدهایم.
رضوان حکیم زاده درباره جبران زمان از دست رفته آموزش و تعطیلات طولانی مدت مدارس اظهار کرد: در وزارت آموزش و پرورش جلسات متعددی برگزار شد تا با توجه به شرایطی که پیش میآید، تصمیمگیری کنیم و بر این اساس درباره بازگشایی مدارس، سناریوهای مختلفی تنظیم شده است.
وی درباره زمان بازگشایی مدارس گفت: در همه جای دنیا بازگشایی مدارس تابع اطلاعاتی است که وزارت بهداشت اعلام میکند و براساس پروتکلهای موجود تصمیمگیری نهایی در سطح ملی برای بازگشایی برمدارس اتخاذ میشود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این وزارتخانه بر اساس شرایط مختلف و زمان بازگشایی مدارس، سناریوهایی را تنظیم کردهایم اما تصمیمگیری در سطح ملی و ستاد کرونا انجام میشود.وی ادامه داد: آنچه به آموزش وپرورش مربوط است این است که اگر قرار باشد مدارس باز شود چه الزاماتی نیاز دارد و چگونه باید زمان از دست رفته را جبران کرد.
به معلمانی که در آموزش تلویزیونی مشارکت دارند، حقالزحمه پرداخت میشود؟
حکیم زاده درباره ادامه آموزشهای تلویزیونی هم عنوان کرد: آموزش تلویزیونی با توجه به شرایط آموزشی میتواند عدالت آموزشی را رقم زند و این آموزشها ادامه پیدا میکند اما پس از بازگشایی مدارس ساعت بندی آن تغییر خواهد کرد، با صدا و سیما توافق داشتیم که آموزشهای تلویزیونی ادامه یابد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق الزحمه به معلمانی که در آموزش تلویزیونی مشارکت می کنند، عنوان کرد: با توجه به شرایط دشواری که وجود داشت اما این معلمان حتی در تعطیلات نوروز هم برای آموزش تلویزیونی حضور داشتند که البته هیچ حق الزحمهای جبران خدمات آنها را نمیکند اما پیشبینی کردیم به نوعی زحمات آنها را جبران کنیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0