ندای مرگ بر اسراییل پرصلابت تر از گذشته در مازندران

حرف آنلاین:صبح امروز مردان و زنان مومن و روزه‌دار مازندران، همراه و هم‌صدا با سراسر کشور و ملت‌های آزادیخواه جهان، به نشانه پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین، و اعلام خشم و انزجار خود از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس، شرکت کردند. مسیرهای راهپیمایی در 22 شهر و 28 بخشِ مازندران، مملو […]

حرف آنلاین:صبح امروز مردان و زنان مومن و روزه‌دار مازندران، همراه و هم‌صدا با سراسر کشور و ملت‌های آزادیخواه جهان، به نشانه پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین، و اعلام خشم و انزجار خود از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس، شرکت کردند.

مسیرهای راهپیمایی در 22 شهر و 28 بخشِ مازندران، مملو از حضور کسانی است که فریاد مظلومیت فلسطین را شنیده‌اند و به دریای خروشان حمایت از قدس عزیز در سراسر جهان، پیوستند.

حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم، اعم از دانش‌آموز، فرهنگی، بازاری، مسئولان دستگاه‌های مختلف، ورزشکاران، روحانیون، دانشگاهیان، احزاب و تشکل‌های مختلف، ائمه جمعه و جماعات، مدیران ارشد استان، در همایش بزرگ روز قدس، نشان از بصیرت همیشگی مردم مسلمان و همیشه در صحنه مازندران نسبت به آرمان‌های مقدس فلسطین و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حضور گسترده در این روز است.

امروز ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، محکم‌تر و با صلابت‌تر از گذشته به گوش می‌رسد، امروز دل‌ها و زبان‌ها از مظلومیت انسان‌هایی می‌گویند که ده‌ها سال است روز و شب‌شان را با گلوله و خون پشت سر می‌گذارند و امروز، چشم به حضور ما دارند.

روزها است که نوار ساحلی غزه و به‌ویژه شهر غزه شاهد کشته شدن زنان و کودکان مظلوم است، بیمارستان‌ها، مساجد، مدارس و زیرساخت‌ها از بین رفته‌اند، تا کنون بیش از 6 هزار انسان بی‌گناه، قربانی زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌ها و جنایات افرادی شدند که به هیچ قانونی پایبند نیستند و تنها با کشتن زنان و کودکان، به نسل‌کشی فکر می‌کنند.

به راستی که هیچ چشم بصیری نمی‌تواند تصاویر کشته‌ها و زخمی‌های غزه را ببینند و دست دعا و زبان شکایت به درگاه خدا نگشاید، این روزها دعای آزادیخواهان جهان، سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس شریف است.

اما به راستی که مقاومت این مردم مظلوم در هیچ کجای جهان نظیر ندارد، آنها 66 سال است که در حال مبارزه با شیطان هستند، از سنگ آغاز کرده‌اند و اکنون با مبارزات هدفمندانه، قلب اسرائیل، تلاویو را نشانه گرفته‌اند و اسرائیل را به استیصال و درماندگی کشانده‌اند.

هفت سال است شهر غزه که بزرگ‌ترین زندانِ باز دنیا لقب گرفته است، در اسارت به‌سر می‌برد اما همچنان مقاوم است و تا پیروزی کامل قدس شریف، به این مقاومت ادامه می‌دهد.

هر چند 16 روز است که  نوار غزه شاهد فجیع‌ترین جنایات اسرائیل است و افطار و سحرش با خون و آتش سر می‌شود، اما خوب می‌داند که بهای پیروزی خون است و این امت مقاوم، به شهادت زنان و کودکان و مردان خود افتخار می‌کند.

اکنون، شاخ شیطان و غده سرطانی، اسرائیل، از مقاومت جانانه مردان و زنانِ “مقاومت”، شکسته است، و این روزها صدای ناتوانی و زوال آنها از گنبد آهنین به گوش می‌رسد.

به امید نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار، و به امید روزی که مردم مظلوم فلسطین، نماز پیروزی را در بیت‌المقدس بخوانند و در سایه آرامش و امنیت، زندگی کنند.

«و نرید ان نمن علی‌ الذین استُضعفوا فی‌الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم ‌الوارثین»، و ما اراده کردیم که بر آنان که در زمین ضعیف شمرده شدند منت نهاده، آنها را پیشوایان خلق و وارثان دیگران قرار دهیم. سوره قصص/آیه 5./فارس