افتتاح سایت بی خطر ساز زباله عفونی قائم شهر

مراسم افتتاحیه ی پروژه های عمرانی شهرداری قائم شهر باحضور دکتر معین پور شهردار،دکتر ادیانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،مهندس صالح زاده ریاست شورای اسلامی،مهندس متانی عضو و ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی،مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ، مدیران و پرسنل شهرداری قائم شهر ،خبرنگاران ، اصحاب رسانه و تعدادی از شهروندان […]

photo_2019-02-12_09-13-06

مراسم افتتاحیه ی پروژه های عمرانی شهرداری قائم شهر باحضور دکتر معین پور شهردار،دکتر ادیانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،مهندس صالح زاده ریاست شورای اسلامی،مهندس متانی عضو و ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی،مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ، مدیران و پرسنل شهرداری قائم شهر ،خبرنگاران ، اصحاب رسانه و تعدادی از شهروندان قائمشهری برگزار شد .

این مراسم که در مکان پل شهید عباسپور ( اولین پروژه به بهره برداری رسیده) برگزار شد و معرفی پروژه ها به ترتیب [پل شهید عباسپور _پل شهرک شاه بابایی(بهارنارنج 70) _کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری منطقه 2 در پارک شهید روح اللهی_افتتاح سایت بیخطر سازی زباله های عفونی ] صورت گرفت.

دکتر معین پور ضمن خیر مقدم به حضار بیان کرد : که خدارا شاکریم که چهلمین بهار پیروزی انقلاب را تجربه کرده و در مراسمات باشکوه انقلاب شرکت کرده ایم .شهردار قائم شهر افزود :  شهرداری سازمانی است برای خدمت به مردم و خوشحالیم که با افتتاحیه مختلف بتوانیم در این ایام مبارک به مردم شریف قائم شهر خدمتی کرده باشیم .

وی در خصوص پل شهید عباسپور بیان کرد: این پل به دهنه 32 متر و عرض20 متر با هزینه ای بیش از 2،000،000 تومان به بهره برداری رسید.شهردار قائم شهر درخصوص پل شهرک شاه بابایی نیز اذعان داشت : این پل به دهنه 10 متر و طول 5/5 متر برای کاهش ترافیک و دسترسی از کوچه بهارنارنج 70 به سمت خیابان کارگر به بهره برداری رسید.

وی در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری منطقه 2 ، اشاره کرد : که این ساختمان شامل 8 طبقه، که 2 طبقه زیرزمین خواهد بود . (ضمنا در حاشیه این افتتاح از ساختمان کتابخانه قائم آل محمد داخل پارک بازدید کردند.)

معین پور در پایان به افتتاح سایت بیخطر سازی زباله های عفونی اشاره نمود در این سایت انجام مراحل تفکیک از مبدا ، محل ایمن ، امحاء و بیخطر سازی مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت و سازمان حفاظت محیط زیست صورت می گیرد.

همچنین در این مراسم، ادیانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام دهه فجر و تشکر ویژه از شهردار و شورای اسلامی شهر بیان داشتند که ما بعنوان منتخبین مردم و خادم شما در خانه ملت باید بستر را فراهم نموده تا سرمایه گذاران بیشتری جذب نماییم و با رعایت حقوقشان فضا را آماده ، که با اشتیاق بیشتری برای شهرمان قدم بردارند و همه باید دست در دست هم و با اتحاد و همدلی تحریمها را بشکنیم و ایرانی آبادتر داشته باشیم.

صالح زاده ریاست شورای اسلامی قائم شهر نیز در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خدا را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم قائم شهر را داریم و بسیار خرسندیم که همزمان با چهل سالگی انقلاب به همت اعضای شورای اسلامی و شهردار پرتلاش ، ساعی و توانمند اتفاقاتی مبارک رقم خورد و زین پس هم شاهد پروژه های بیشتر و بزرگتر خواهیم بود.

وی اشاره کرد: که همه ادارات و نهادها باید دست به دست هم داده تا از توان و ظرفیت سرمایه گذاران استفاده بهینه کنیم.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه قائم شهر جناب سرهنگ یعقوبی ضمن سلام و درود به روح امام و شهیدان و تبریک ایام دهه فجر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نمودند.

پس از پایان مراسم ، افتتاح پروژه های فوق صورت گرفت .