دولت الكترونيك جدي گرفته شود

  مقام عالي دولت در مازندران، در نشست صميمي با مديران و كاركنان استانداري تاكيد كرد: دولت الكترونيك بايد در راستاي منشور حقوق شهروندي، برنامه دولت در جهت تسهيل امور مردم و ارايه خدمات به آنان بسيار جدي گرفته شود. محمد اسلامي، مردم استان را پرظرفيت و توانمند توصيف نمود و خاطر نشان ساخت: براي […]

 

مقام عالي دولت در مازندران، در نشست صميمي با مديران و كاركنان استانداري تاكيد كرد: دولت الكترونيك بايد در راستاي منشور حقوق شهروندي، برنامه دولت در جهت تسهيل امور مردم و ارايه خدمات به آنان بسيار جدي گرفته شود.

محمد اسلامي، مردم استان را پرظرفيت و توانمند توصيف نمود و خاطر نشان ساخت: براي اعتلاي مازندران بايد از از فضاي انتخابات و گرايش هاي سياسي فاصله بگيريم و چون يد واحده عمل كنيم.

استاندار با بيان اين كه استانداري شان بسيار بالايي دارد، گفت: بايد در جهت تقويت جايگاه استانداري براي ايفاي نقش حاكميتي آن در راستاي توسعه همه جانبه استان تلاش كنيم.

به گزارش روابط عمومي استانداري، وي افزود: كاركنان استانداري بايد نفوذ ناپذير و توصيه ناپذير باشند و بر اساس اصول و در مسير كار، با كفايت عمل كنند.مقام عالي دولت در استان با اشاره به اين كه شعارهاي دكتر روحاني به برنامه تبديل شده است، ياد آور شد: مجموعه مديريت بايد كار خود را بر اساس ملاك و ضوابط انجام دهد.

استاندار با بيان اين كه سيستم مديريت بايد يك شخصيت واحد باشد، تصريح كرد: خود باورانه و فارغ از دسته و گروه سياسي عمل كنيد و براي ارتقا جايگاه خود تلاش نماييد.متعهدانه عمل كنيد و با تسلط مسايل استان را پيگيري و حل نماييد.

اسلامي با اشاره به اين كه مداخله، چرخ حركت توسعه در استان را متوقف كرده است، افزود: استانداري دستگاه حاكميتي است و بايد همه دستگاه ها را نظارت، پشتيباني و هدايت نمايد.نماينده عالي دولت در مازندران، با تاكيد بر اين كه مكاتبات اداري بايد با كيفيت در راستاي اقدام موثر باشد، گفت: دولت الكترونيك بايد در راستاي منشور حقوق شهروندي، برنامه دولت در جهت تسهيل امور مردم و ارايه خدمات به آنان بسيار جدي گرفته شود.

استاندار با اشاره به اين كه مردم ولي نعمت ما هستند و رسيدگي به امور مردم باعث مي شود دست دلال قطع شود و فساد شكل نگيرد، تصريح نمود: مردم بايد فقط به يك ميز مراجعه كنند و ميز خدمت بايد در ادارات استقرار يابد تا مردم سرگردان نشوند.اسلامي با بيان اين كه نصف جمعيت ما را بانوان تشكيل مي دهند و 60 درصد از پذيرفته شدگان در كنكور بانوان هستند، اظهار داشت: بايد بانوان شايسته در مسند كار قرار گيرند و از توان بانوان در پيشبرد امور بهره گيري مطلوب شود.در آغاز اين نشست معاونين استاندار و برخي از مديران ستادي و كاركنان استانداري به ارايه نقطه نظرات خود پرداختند.