جمع آوری کارتن خواب های مازندران

حرف آنلاین: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به ظرفیت مرکز کاهش آسیب های اجتماعی بر لزوم جمع آوری کارتن خواب های استان تاکید کرد.  علیرضا مرادی در همایش یکروزه بهبود یافتگان شرق مازندران در سالن امیرالمومنین نکا با اشاره به هجمه های دشمنان اظهار داشت: بیش از 250 میلیون نفر […]

حرف آنلاین: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به ظرفیت مرکز کاهش آسیب های اجتماعی بر لزوم جمع آوری کارتن خواب های استان تاکید کرد.

 علیرضا مرادی در همایش یکروزه بهبود یافتگان شرق مازندران در سالن امیرالمومنین نکا با اشاره به هجمه های دشمنان اظهار داشت: بیش از 250 میلیون نفر مواد مخدر را امتحان کردند و همچنین از این رو بیش از یک میلیارد نفر در گیر این مقوله ناهنجار اجتماعی هستند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: ما می توانیم استانی بدون معتاد را درکشور شاهد باشیم در واقع اگر محیط پاک ،دوستان پاک ، محله پاک ، و خانواده پاک را در بین مردم استان ترویج و نهادینه کنیم این امر میسر خواهد شد.

مرادی بیان کرد: بهبود یافتگان مواد مخدر به عنوان سفیران این مجموعه باید به خوبی این مطالب را برای همنوعان خود تداعی کنند و امید دوباره زندگی کردن را به آنها برگردانند.

وی فرمانداری ها و تمامی دستگاه های اداری شهرستان ها را ملزم و درگیر کمک به بهبود یافتگان مواد مخدر کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارتن خواب ها باید از سطح استان جمع آوری شوند ، متذکر شد: ظرفیت 450 بیمار را در مرکز کاهش آسیب های اجتماعی قاجار خیل داریم اما تنها 200 بیمار را دراین مرکز رسیدگی می کنیم چرا که این امر درحالیست که کارتن خواب های زیادی در شهرهای استان وجود دارند و نیازمند جمع آوری آنان هستیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران  ابراز داشت: ما باید در توسعه و مشارکت های مردمی ورود پیدا کرده و به هرطریقی که می توانیم از بهبود یافتگان مواد مخدر حمایت و پشتیبانی نماییم.