دست نشان؛ یک «خونه» تا «خونه به خونه»!

تیم خونه به خونه بابل در هفته های گذشته لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب نکرده و در هفته بیستم نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل بادران تهران شکست خورد. نتایج اخیر خونه به خونه باعث شده این تیم از جمع تیم های بالانشین لیگ دسته اول هم دور و کارش برای رسیدن به […]

تیم خونه به خونه بابل در هفته های گذشته لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب نکرده و در هفته بیستم نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل بادران تهران شکست خورد. نتایج اخیر خونه به خونه باعث شده این تیم از جمع تیم های بالانشین لیگ دسته اول هم دور و کارش برای رسیدن به دسته بالا سخت شود.

از این رو مسئولان خونه به خونه جلسه ای را با حضور علیرضا مرزبان برگزار کردند که در نهایت دو طرف به این نتیجه رسیدند که قطع همکاری کنند. بر این اساس مرزبان از هدایت تیم خونه به خونه کنار رفت.

مسئولان خونه به خونه موقتا هدایت تیم را به لئون استپانیان و علیرضا امامی فر، دو دستیار مرزبان سپرده اند. آنها امیدوارند در دو بازی مهم آینده خود مقابل پارس جم و سپیدرود رشت نتایج لازم را کسب کنند تا بتوانند در فرصت مناسب درباره سرمربی جدید تصمیم بگیرند.

در خصوص جانشین این مربی باید گفت علیرغم اسامی مختلفی که در خصوص گزینه‌های جانشینی وی به گوش می‌رسد، نادر دست نشان به نیمکت داغ این تیم بابلی بسیار نزدیک است. گویا مذاکرات مدیران باشگاه خونه به خونه با دست نشان از مدتی پیش آغاز شده است و توافقات اولیه هم بین آنها حاصل گشته است.

به گزارش مهر، احتمال این که به زودی نادر دست نشان بعنوان سرمربی جدید تیم خونه به خونه بابل معرفی شود زیاد است.

دست نشان بعد از صعود با تیم صنعت نفت از لیگ یک به لیگ برتر و کسب نتایج قابل قبول با این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر، چندی پیش در پی یک تصمیم عجیب از سمت خود در تیم صنعت نفت برکنار شد تا فیروز کریمی مربی برکنار شده لیگ یکی جای وی را در این تیم بگیرد.

*برای نتایج خونه به خونه ناراحتم

حنیف عمران زاده با ابراز رضایت از حضورش در صبای قم گفت: خوشحالم که به صبا پیوستم. این تیم را کاملا می شناسم و با توجه به اینکه شرایطم به گونه ای بود که باید در تهران فوتبالم را ادامه می دادم صبا را انتخاب کردم و از این انتخاب راضی هستم.حنیف در مورد وضعیت خونه به خونه گفت : برای نتایج این تیم ناراحتم چون پنج ماه کاپیتان این تیم بودم. به خاطر شرایط همسرم مجبور بودم که به تهران برگردم. تنها ناراحتی من به خاطر حاج قاسم است که هزینه زیادی برای این تیم انجام داده و فشار زیادی روی اوست. حتی مسئولان استان هم به او کمک نمی کنند. او باید تلاش کند تا تیم سر پا بماند. امیدوارم این تیم بتواند به لیگ برتر صعود کند.