۷۱ پروژه دهه فجر در بابل افتتاح می شود

بابل –خبرنگار حرف:  فرماندار بابل گفت: ۷۱ پروژه عمرانی و تولیدی ایام دهه فجر در شهرستان افتتاح می شود. قربانعلی ولی زاده در نشست با خبرنگاران به پروژه های دهه فجر اشاره کرد وافزود: ۷۱ پروژه در شهرستان با اعتباری بالغ بر  ۸۴۰میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید. وی […]

4bpm8de4ef221210o84_800C450

بابل –خبرنگار حرف:  فرماندار بابل گفت: ۷۱ پروژه عمرانی و تولیدی ایام دهه فجر در شهرستان افتتاح می شود.

قربانعلی ولی زاده در نشست با خبرنگاران به پروژه های دهه فجر اشاره کرد وافزود: ۷۱ پروژه در شهرستان با اعتباری بالغ بر  ۸۴۰میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به عنوان محوری ترین  برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده از ۱۲ بهمن ماه از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در مصلی شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: دهه مبارکه فجر امسال فرصت مغتنمی است تا ضمن مرور مجدد آرمان های سترگ بنیانگذار انقلاب اسلامی، نسبت به تبیین ابعاد مولفه ها مبانی ارزشها و برکات انقلاب اسلامی گام برداریم.

ولی زاده گفت: خدمات شایسته ای در شهرستان بابل در راستای عملکردهای نظام صورت گرفته است و بهترین شیوه برای نشان دادن دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب رسانه ها هستند که می تواند به عنوان بازوان اطلاع رسانی در انقلاب اسلامی باشند.