۴ جان باخته و ۵ مصدوم حاصل دو تصادفات در کندوان و بلده

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: در دو حادثه تصادف در جاده کندوان و بلده ۴ نفر جان باختند و ۵ نفر مصدوم شدند که بالگرد اورژانس مازندران برای انتقال مصدومان به پرواز درآمد. زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف مازندران، اظهار کرد: حادثه اول در ساعت ۱۳ و […]

index
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: در دو حادثه تصادف در جاده کندوان و بلده ۴ نفر جان باختند و ۵ نفر مصدوم شدند که بالگرد اورژانس مازندران برای انتقال مصدومان به پرواز درآمد.
زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف مازندران، اظهار کرد: حادثه اول در ساعت ۱۳ و ۴۹ دقیقه به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد، این حادثه در میدان بلده در اثر برخورد خودروهای آزرا و پراید و عابر اتفاق افتاد که متاسفانه یک پسر بچه حدود یکساله و خانم ۴۰ ساله جان باختند و دو خانم ۲۵ و ۵۵ ساله و یک آقای ۵۵ ساله مصدوم شدند.
اشکپور تصریح کرد: در این حادثه مصدومان پس از انتقال به درمانگاه بلده و انجام اقدامات درمانی لازم توسط بالگرد و آمبولانس بیمارستان بلده به آمل و بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عنوان کرد: حادثه دوم در ساعت ۱۴ و ۲۷ دقیقه به مرکز پیام غرب استان اعلام شد که در منطقه دلیر جاده کندوان در اثر واژگونی خودروی BYD اتفاق افتاد.
این مسئول، تصریح کرد: در حادثه دوم یک آقا و یک خانم جان باختند و یک آقای حدود ۶۰ ساله و خانم ۴۸ ساله مصدوم شدند.
وی یادآور شد: مصدومان توسط تیم اورژانس پایگاه مجلار و پایگاه هلال احمر لارک به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.