یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج امید آفرینی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج امید آفرینی و محرومیت زدایی است ونقش بسیج سازندگی در تمام عرصه ها مشهود است. به گزارش حرف، سرهنگ.پاسدار سید تقی کیا با برشمردن اهداف و وظایف بسیج سازندگی گفت بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات و راهنماییهای لازم فرصت دوباره برای کار آفرینی […]

3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج امید آفرینی و محرومیت زدایی است ونقش بسیج سازندگی در تمام عرصه ها مشهود است.
به گزارش حرف، سرهنگ.پاسدار سید تقی کیا با برشمردن اهداف و وظایف بسیج سازندگی گفت بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات و راهنماییهای لازم فرصت دوباره برای کار آفرینی وتحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه ایجاد کرده است .
فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به مزایای پرورش بلدرچین گفت یکی از مزایای پرورش بلدر چین سوددهی بالای آن است چرا که نسبت به بیماری استقامت بالایی دارد و از گوشت وتخم آن میتوان در امد زایی کرد.در همین راستا در هفته بسیج پروژه اقتصاد مقاومتی درعرصه پرورش بلدر چین (1000) قطعه در روستای گل محله با اعتبار 80 میلیون ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.همچنین یک پروژه پرورش گاو گوسفند واردک و مرغ با اعتبار 90 میلیون ریال افتتاح گردید.
در این هفته برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با همکاری بسیج سازندگی وجامعه زنان در مسجد بازار روستای کلوده و برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و جشنواره غذا با همکاری بسیج سازندگی وبسیج جامعه زنان در پایگاه فاطمیه شهری برگزار شد.
بر پایی ایستگاه سلامت و آموزش کمکهای اولیه به بسیجیان پایگاه زکیه روستای شرفتی وبرپایی ویزیت رایگان و برپایی ایستگاه سلامت ویزیت رایگان با حضور پزشک عمومی و پزشکان متخصص وکلینیک سیار در مصلی شهر با همکاری بسیج سازندگی. وبسیج جامعه پزشکی داشتیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد با تشریح حضور فعال بسیج در طول انقلاب اسلامی اظهار داشت:بسیج در طول 4دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها حضور فعال و پر رنگ داشته و نقش بسیج در تمام عرصه ها مشهود است.بسیجیان.توقعی برای خودشان ندارندوبا خدا معامله میکنندفرهنگ بسیج از قرآن گرفته شده واعضا بسیج با تاسی از قرآن و پیروری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستند رضایت خداوند را جلب کنند.
سرهنگ کیا در ادامه برگزاری اردوهای جهادی را یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی ذکر وافزودگروههای جهادی همانطوری که از اسم آنها پیداست در راه خدا جهاد میکنندوبا حضور خود در مناطق محروم نقش بسزایی در محرومیت زدایی دارند یکی از وظایف ما شناسایی کمبودها در مناطق هدف و تامین اعتبار برای رفع محرومیت زدایی است.محمودآباد دارای 15 گروه جهادی فعال است و با تلاش این بسیجیان بی ادعا وفداکار چند اردوی جهادی در هفته بسیج برگزار شد از جمله بر گزاری اردوی جهادی هفت روزه در عرصه ساخت خانه محروم در روستاهای کرچک.لاریجانی روستای عشق آباد روستای بولیده روستای آرم و روستای تلارم علمده غربی بو نده.آهی محله.کلوده .شومیا به مساحت 50 متر مربع وبا هزینه ساخت 50 میلیون تومان که25 میلیون تومان هدیه رهبری از طریق تفاهم نامه بین کمیته امداد امام و بسیج سازندگی است وبقیه هزینه توسط بسیج سازندگی و از طریق اردوهای جهادی وخیرین محرومیت زدایی تامین می شود .