یارانه 5 میلیارد تومانی مسکن در مازندران

حرف آنلاین: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: یارانه پنج میلیارد تومانی مسکن به مازندران اختصاص یابد. علی نبیان ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولان استان ساماندهی مسکن مهر در مازندران است. وی تصریح کرد: برخی از مشکلات حوزه مسکن مهر در استان با پیگیری مسئولان راه و شهرسازی […]

حرف آنلاین:

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: یارانه پنج میلیارد تومانی مسکن به مازندران اختصاص یابد.

خبرگزاری فارس: یارانه 5 میلیارد تومانی مسکن به مازندران اختصاص یابد

علی نبیان ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولان استان ساماندهی مسکن مهر در مازندران است.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات حوزه مسکن مهر در استان با پیگیری مسئولان راه و شهرسازی حل و فصل شد، ولی مهم‌ترین مشکل ما در حوزه مسکن مهر در ارتباط با پروژه‌های است که با تعاونی‌ها اشتراک داریم.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: نظارت بر روند اجرای این پروژه‌ها پس از پیشرفت فیزیکی انجام نشد، دیگر مشکل ما در حوزه مسکن مهر مربوط به تامین برق و فاضلاب است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه‌ها در حوزه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیاز به توجه ویژه داریم و همین‌طور چند تا از مسکن مهر استان مازندران برای رفع مشکل نیاز به افزایش تسهیلات دارند.

نبیان با اشاره به مشکلاتی که در استان در حوزه اشتغال وجود دارد، افزود: در بحث یارانه مسکن در مازندران نیاز به پنج میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به افتتاح بیش از 10 هزار مسکن در مازندران گفت: برخی از پروژه‌های استان در حوزه مسکن آماده بهره‌برداری است که با تامین هزینه در حوزه دستگاه خدمات‌رسان شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهیم بود.

استاندار مازندران نیز اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای تکمیل پروژه مسکن در استان انجام شد، ولی برخی از پروژه‌ها با تامین هزینه از سوی مسئولان ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به تورم ناخواسته‌ای که متوجه سازندگان مسکن استان شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیاز به همکاری مسئولان داریم، ولی برای رفع مشکلات که خارج از توان استان است، باید در حوزه ملی به مازندران کمک شود.

استاندار مازندران بیان کرد: در استان از همه ظرفیت برای تکمیل پروژه‌های استان استفاده می‌کنیم، ولی برای رفع مشکلات خارج از اختیار استان نیاز به حمایت ویژه داریم.

وی با اعلام اینکه خودمان را در مقابل پیمانکاران و مردم مسئول می‌دانیم، گفت: برنامه‌ریزی در سطح ملی برای رفع مشکل مسکن مهر توسط مسئولان راه و شهرسازی در دستور کار قرار گیرد./فارس