کنترل نامحسوس جاده‌های مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از تشکیل گشت کنترل نامحسوس حمل‌ و نقل در جاده‌های مازندران خبر داد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران احمدآفرین محمدزاده اظهار کرد: عملیات گشت کنترل نامحسوس اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران […]

حرف آنلاین:

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از تشکیل گشت کنترل نامحسوس حمل‌ و نقل در جاده‌های مازندران خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل گشت کنترل نامحسوس حمل‌ و نقل در جاده‌های مازندران

به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران احمدآفرین محمدزاده اظهار کرد: عملیات گشت کنترل نامحسوس اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران با همکاری پلیس راه اجرایی می‌شود.

وی از اجرای عملیات گشت کنترل نامحسوس اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با همکاری پلیس راه استان خبر داد و گفت: در این عملیات، با تشکیل اکیپ گشت کنترل نامحسوس در جاده‌های استان، کنترل و نظارت جاده‌های استان در محورهای پرتردد مدنظر است و امید است بتوانیم آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای را کم کنیم.

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: عملیات گشت کنترل نامحسوس جاده‌ای با همکاری اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان، پلیس راه و راه و شهرسازی مازندران تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای کنترل و جلوگیری از تردد رانندگان وسایط نقلیه عمومی فاقد مدارک لازم،کنترل نامحسوس اعزامی از اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌ها با همکاری پلیس راه استان رانندگان متخلف را متوقف می‌کنیم، افزود: تناژ اضافه یا فقدان بارنامه از جمله مشکلاتی است که در تخریب زیرساخت‌های جاده‌ای و وقوع تصادفات دخیل هستند که علاوه بر ایجاد مشکل برای خود راننده هم به زیرساخت‌های جاده‌ای استان آسیب وارد می‌کنند و هم تصادفات غیرقابل جبرانی را موجب می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه در گشت‌های کنترل نامحسوس کار با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود، گفت: در این طرح با رانندگان متخلف برخورد می‌شود و  فرهنگ‌سازی در رابطه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.