کمبود بنزین در آمل شایعه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : هیچ مشکلی در عرضه بنزین نداریم و سوخت کافی در پمپ بنزین های آمل موجود است و در مقایسه باسال گذشته ، حداقل سه برابر توزیع سوخت در شهرستان آمل انجام می شود. به گزارش حرف آنلاین،سید جعفر رسولی افزود : مردم شهرستان آمل به شایعات […]

NewsImage59654946photo_2018-08-02_13-22-21

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : هیچ مشکلی در عرضه بنزین نداریم و سوخت کافی در پمپ بنزین های آمل موجود است و در مقایسه باسال گذشته ، حداقل سه برابر توزیع سوخت در شهرستان آمل انجام می شود.

به گزارش حرف آنلاین،سید جعفر رسولی افزود : مردم شهرستان آمل به شایعات اخیر در رابطه با کمبود بنزین در جایگاه های عرضه سوخت توجه نکنند و وقت خود را در صف های پمپ بنزین به هدر ندهند و  خطر ذخیره سازی بنزین را برای خود و خانواده های خود به وجود نیاورند .  

نماینده عالی دولت درشهرستان آمل اظهار داشت : ذخیره سازی بنزین در منازل یا داخل خودرو به دلیل شایعه گرانی بنزین به هیچ وجه اقدامی منطقی نبوده و ارزش مادی ندارد و تنها ایجاد کانون خطر و بازی با جان هم وطنان است.

وی تاکید کرد: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت  اعلام نشده و در دستور کار قرار ندارد و تامین و ذخایر سوخت کشور نیز در وضع مطلوبی قرار دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل از مردم شهرستان آمل خواست تا در کمال آرامش به زندگی روزمره خود بپردازند و به هیچ شایعه ای توجه نکنند .