کمبود اعتبار علت اصلی تاخیر در ساخت پل اصلی گلورد

فرماندار ساری گفت: بررسی‌ها نشان داده که پل گلورد در حد آب نما بوده است. حرف آنلاین: نوبخت درباره دلیل ناامن ساخته شدن پل گلورد، گفت:بررسی‌ها نشان داده که این پل در حد آب نما است و قرار بود که پل اصلی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان ساخته شود. بعد از حادثه سقوط پراید به داخل […]

فرماندار ساری گفت: بررسی‌ها نشان داده که پل گلورد در حد آب نما بوده است.

حرف آنلاین: نوبخت درباره دلیل ناامن ساخته شدن پل گلورد، گفت:بررسی‌ها نشان داده که این پل در حد آب نما است و قرار بود که پل اصلی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان ساخته شود.

بعد از حادثه سقوط پراید به داخل رودخانه و جان باختن ۲ نفر از شهروندان جلسه‌ای به دستور استاندار مازندران با حضور دادستان مرکز استان و رئیس حوزه راهداری و شرکت زیرساخت در فرمانداری ساری تشکیل و مقرر شد که شرکت ساخت توسعه نسبت به طراحی و اجرای تاسیسات لازم جهت حفاظت، روند کار را دنبال کند.

به گفته نوبخت دلیل توقف بازسازی این پل بعد از سیل سال ۹۷ کمبود اعتبارات بود و از آنجایی که حفظ جان انسان‌ها خط قرمز ما است در تلاش هستیم که با هماهنگی و همراهی همه مسئولان و نمایندگان موضوع اعتبار هر چه زودتر حل شود.

در حادثه سقوط خودروی پراید از پل گلورد زمانی که آب رودخانه تجن شامگاه ۱۷ بهمن بر اثر بارندگی و سیلاب بالا آمده بود، این پل موقت زیر آب رفت و خودروی پراید بر اثر شدت جریان آب به داخل رودخانه افتاد و موجب مرگ پدر ۵۰ ساله، دختر۳ ساله و  مصدوم شدن مادر شد./باشگاه خبرنگاران جوان