کلاب هاوس فیلتر می شود؟

دادستان کل کشور در خصوص احتمال فیلترینگ کلاب هاوس گفت: در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری در پاسخ به سئوالی در مورد رفع فیلترینگ برخی از سایت‌ها برای برخی از مشاغل و اقشار گفت: مدت‌هاست که بحث فیلترینگ و رفع آن برای دستگاه‌ها تصویب شده و اعلام کردیم و دستگاه‌ها […]

دادستان کل کشور در خصوص احتمال فیلترینگ کلاب هاوس گفت: در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری در پاسخ به سئوالی در مورد رفع فیلترینگ برخی از سایت‌ها برای برخی از مشاغل و اقشار گفت: مدت‌هاست که بحث فیلترینگ و رفع آن برای دستگاه‌ها تصویب شده و اعلام کردیم و دستگاه‌ها باید نیازها خود را اعلام کنند و این آمادگی را داشتیم.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مقدمات این موضوع فراهم شده، اما دستگاه‌ها با تاخیر انجام دادند.

وی در خصوص احتمال فیلترینگ کلاب هاوس گفت: در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.

وی عنوان کرد: یکی از بسترهای جنگ فرهنگی دشمن فضای مجازی است و متاسفانه مدیریت فضای مجازی به تعبیر مقام معظم رهبری رهاست.منتظری اذعان کرد: برخی از مدیران هر از چندی به بهانه ای موضوع فیلترینگ را مطرح می کنند در حالی که امروز این موضوع کاملا انحرافی، غلط انداز و فرار به جلوست.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی گوید فضای مجازی را ببندید بلکه موضوع مدیریت فضای مجازی و رها نکردن آن است تا از این امکانات ارزشمند بر اساس مدیریت علمی و فنی استفاده شود.

وی گفت: عده ای با عملکرد ضعیف خود در حوزه فضای مجازی خون به دل مقام معظم رهبری و مراجع می کنند که باید روزی پاسخگوی ترک فعل های خود باشند.