کشف 71 کیلو موادمخدر در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 71 کیلو مواد مخدر در احرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان، خبر داد . به گزارش حرف، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” درتشریح این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محورهای چهارگانه استان […]

index

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 71 کیلو مواد مخدر در احرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان، خبر داد .
به گزارش حرف، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” درتشریح این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محورهای چهارگانه استان به اجرا در آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با اجرای این طرح، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های آمل و سوادکوه و ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف 19 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در این محورها شدند.
سرهنگ مفخمی با اشاره به این که، در بازرسی از این خودروها در مجموع 71 کیلو انواع مواد مخدر کشف تصریح کرد: در این عملیات ها 51 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند .

توقیف کامیون کالای قاچاق در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 620 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد .به گزارش خبرنگار پايگاه خبر ي پليس، سرهنگ “مهدی خادمی” با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در راستای حمایت از تولیدات ملی، ماموران پلیس آگاهی سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی کامیون حامل کالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی این شهرستات شدند . فرمانده انتظامی استان شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقاديري زيادي کالاي قاچاق شامل وسایل و لوازم خانگی کشف کردند .
وی با اشاره به این که کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.خادمی خرید و مصرف کالای قاچاق را موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی برشمرد و از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

دستگيري سارق با 5 فقره سرقت در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان “ساري”، از شناسايي و دستگيري سارق سابقه دار منزل در حين سرقت خبر داد. سرهنگ”ناصر علی صفرپور”فرمانده انتظامي شهرستان ساري، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر، افزود: در پي تماس تلفني احدي از شهروندان با سامانه 110 مبني بر حضور سارق در منزل يکي از همسايگان مجاور در محدوده خيابان دروازه بابل بلافاصله ماموران کلانتري 11 به محل اعزام شدند .فرمانده انتظامي شهرستان ساري، افزود: سارق به محض مشاهده مامورین قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل مامورین مواجهه و دستگير شد.سرهنگ صفر پور، افزود: با دلالت متهم به کلانتری و انجام تحقيقات وبازجويي هاي فني پليس،سارق به 5 فقره سرقت از منازل مسکوني در یک ماهه گذشته اعتراف کرد.فرماندهي انتظامي ساري ضمن تقدير و قدرداني از همکاري مردم با نيروي انتظامي از شهروندان خواست: با برقراري تماس با مرکز فوريتهاي 110 و ارائه اخبار و اطلاعات درست و به موقع ،پليس را در انجام ماموريت هاي محوله ياري کنند.

کشف چهار تن چوب در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان “آمل”، از کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق از يک دستگاه وانت نيسان در این شهرستان، خبر داد. سرهنگ”نعمت الله آزادی” در این خصوص گفت: ماموران پاسگاه انتظامي امامزاده عبدالله در حين گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ،به يك دستگاه وانت نيسان حامل بار چوب مشكوك شدند.وي تصريح کرد: پس از متوقف کردن خودروی مورد نظر، ماموران در بازرسي از آن 4 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند.سرهنگ آزادی، خاطر نشان كرد: در اين ارتباط راننده وانت نيسان دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضايي شد . فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

کشف شش هزار عدد مواد محترقه در تنکابن

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف 6 هزارو 800 عدد ماده محترقه از یک واحد صفی در این شهرستان خبر داد .سرهنگ “رامین شمس ” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه مواد محترقه توسط فردی در آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.سرهنگ شمس، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم 6 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .