کشف 7 تن چوب جنگلی قاچاق در نوشهر 

حرف آنلاین: فرمانده انتظامی نوشهر از کشف 7 تن چوب جنگلي قاچاق به ارزش 210 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد. سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو نیسان حامل بار چوب مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند. وی […]

حرف آنلاین: فرمانده انتظامی نوشهر از کشف 7 تن چوب جنگلي قاچاق به ارزش 210 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو نیسان حامل بار چوب مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی به كشف 7 تن چوب جنگلی قاچاق از نوع گردو و راش در بازرسی از خودرو های مورد نظر اشاره كرد و افزود: در اين رابطه 2 نفر  دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر با بیان اینکه چوب‌های کشف شده به منابع طبیعی تحویل داده شد، خاطرنشان كرد: كارشناسان ارزش ريالي چوب‌هاي كشف شده را 210 ميليون ريال برآورد كردند.

سرهنگ درویشی در پايان با اعلام اينكه منابع طبیعی و جنگل از مواهب الهی برای استفاده عموم است و همه باید در حفظ آن کوشا باشیم از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.