کشف 4 میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی استان از کشف 4 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهاي ممنوعه و در راستاي طرح تشديد و مقابله با قاچاق […]

139506150911037978570314

فرمانده انتظامی استان از کشف 4 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهاي ممنوعه و در راستاي طرح تشديد و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم این طرح با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت ها در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس های تخصصی طی سه روز گذشته موفق به کشف 4 دستگاه موتور سیکلت قاچاق، 10 هزار نخ سیگار قاچاق ، 859کيلو گرم ذغال، 7 تن و 200 کیلو گرم چوب آلات جنگلی قاچاق، یک هزار و 600 عدد نوشیدنی و مواد غذایی را به همراه دو هزار و 360 عدد داروهای غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این خصوص 23 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند و 6 دستگاه خودوری متهمان نیز توقیف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در جامعه است، افزود: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.