کشف یک ميليارد و200 میلیون ريال کالاي قاچاق در سوادکوه

پل سفید – خبرنگار حرف: فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقيف 5دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق، به ارزش یک ملیارد و 200 میلیون ريال در محور شهرستان”سوادکوه” خبر داد . سرهنگ مهدی خادمی با اعلام اين خبر افزود: در راستاي طرح برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان ، ماموران پليس […]

پل سفید – خبرنگار حرف:

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقيف 5دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق، به ارزش یک ملیارد و 200 میلیون ريال در محور شهرستان”سوادکوه” خبر داد .

سرهنگ مهدی خادمی با اعلام اين خبر افزود: در راستاي طرح برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان ، ماموران پليس آگاهي شهرستان سوادکوه، حين انجام ماموريت و کنترل مبادي ورودي و خروجي شهرستان، در اين محور موفق شدند، پنج دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق را شناسايي و متوقف کنند.

وي تصريح کرد: ماموران در بازرسي از اين خودورها موفق شدند،مقادير زيادي کالاي قاچاق شامل 2 تن ذغال و توخ، یک موتور ماشین شاسی، و وسایل پزشکی با مارک هاي مختلف خارجي کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه، ارزش ريالي کشفيات کالاي قاچاق در اين عمليات پليسي را یک ميليارد و 200میلیون ريال اعلام کرد و افزود: در اين ارتباط 5 متهم به قاچاق کالا شناسايي و دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند. سرهنگ خادمی با اشاره به عزم جدي پليس در مقابله با قاچاق کالا، گفت: در راستاي فرامين مقام معظم رهبري و در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، پليس با هرگونه عوامل ناامني که موجب ضربه به اقتصاد کشور شود، برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد