کسب رتبه برتر منابع طبییعی نوشهر در اخذ حقوق دولتی سال 96

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهراظهارداشت:از سوی سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور، این اداره کل در سال گذشته رتبه برتر اخذ حقوق دولتی را در بین ادارات کل منابع طبیعی کشور کسب کرد . “عبدالرضا سنگاری” با اعلام این خبر افزود : در اجرای ماده 3 قانون حفاظت […]

4

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهراظهارداشت:از سوی سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور، این اداره کل در سال گذشته رتبه برتر اخذ حقوق دولتی را در بین ادارات کل منابع طبیعی کشور کسب کرد .

“عبدالرضا سنگاری” با اعلام این خبر افزود : در اجرای ماده 3 قانون حفاظت سازمان جنگلها ، در خصوص واگذاری اراضی منابع ملی به بخش خصوصی به صورت مزایده و اخذ بهره مالکانه و اجرای تعهدات کتابچه مصوب ، این اداره کل توانست حدود 18/5 میلیارد ريال از حقوق دولتی را از مجریان اخذ و به حساب خزانه دولت واریز نماید .

وی افزود: این مبلغ از مجریان طرحهای مرتعداری ،جنگداری ،پارکهای جنگلی و نهالستانها که دارای قرارداد می باشند اخذ گردید . معاون حفاظت وامور اراضی منابع طبیعی نوشهر همچنین گفت :امسال نیز با بروز رسانی اطلاعات مربوطه اخذ مطاالبات دولت از مجریان طرف قرارداد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد .

سنگاری همچنین اظهار داشت:تاکنون در بخش طرحهای مرتعداری 218 فقره و بخش جنگلکاری و پارکهای جنگلی 41 فقره با مجریان قرارداد منعقد شیده است .گفتنی است : پیش از این اداره کل منابع طبیعی نوشهر در کاداستروحدنگاری اراضی منابع ملی نیز مقام نخست کشوری را در بین ادارات کل منابع طبیعی کشور کسب کرده بود.