کرونای ۲ ساله، همچنان برافروخته

حرف آنلاین: بیست‌وچهارمین ماه یا دو سالگی کرونا را در حالی پشت سر می‌گذاریم که موارد ابتلا و بستری کرونایی بعد از روند افزایشی، روزهای کاهشی را پشت سر می‌گذارد ولی این به‌ معنای پایان نگرانی‌ها نیست بلکه نگرانی‌ها کماکان تداوم دارد، در حال حاضر ۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. شبانه‌روز گذشته […]

حرف آنلاین: بیست‌وچهارمین ماه یا دو سالگی کرونا را در حالی پشت سر می‌گذاریم که موارد ابتلا و بستری کرونایی بعد از روند افزایشی، روزهای کاهشی را پشت سر می‌گذارد ولی این به‌ معنای پایان نگرانی‌ها نیست بلکه نگرانی‌ها کماکان تداوم دارد، در حال حاضر ۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۹۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۹۸۴ نفر رسید که از این تعداد ۲۳۶ نفر بدحال هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴۹ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۱۵۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۷۶۴ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۲۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ بیمار جدید بستری و ۴۶ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بر این اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۹۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۹۸۴ نفر رسید که از این تعداد ۲۳۶ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۳ تن رسیده است.