کاپیتان پرسپولیس به خالق «لقبش» رسید

«سوپرمن» پرسپولیس به خالق لقب خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا رسید تا آزمون دشواری را برای پیرمرد باتجربه فوتبال عرب ایجاد کند. تیم فوتبال پرسپولیس در حالی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا را با دیدار مقابل الوحده امارات آغاز می‌کند که سرخپوشان ایران تاکنون دو بار به فینال این رقابت‌ها رسیده‌اند. حضوری که در […]


«سوپرمن» پرسپولیس به خالق لقب خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا رسید تا آزمون دشواری را برای پیرمرد باتجربه فوتبال عرب ایجاد کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا را با دیدار مقابل الوحده امارات آغاز می‌کند که سرخپوشان ایران تاکنون دو بار به فینال این رقابت‌ها رسیده‌اند.

حضوری که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ رقم خورد و سیدجلال حسینی کاپیتان فعلی این تیم در هر دو مرتبه نیز بازوبند را بر بازو بسته بود اما نتوانست جام را بالای سر ببرد.

مدافع ۳۹ ساله باتجربه سرخپوشان که با توان بالای خود در سیستم دفاعی پرسپولیس نقش بسزایی در موفقیت‌های چند سال اخیر تیمش داشته است در دو پیروزی گذشته این تیم مقابل الوحده امارات در فصل ۲۰۱۷ نیز حضور داشت. برد سه بر دو در امارات و پیروزی ۴ بر ۲ در تهران باعث شده تا آمار این تیم در تقابل با الوحده قابل قبول باشد.

سیدجلال علاوه بر اهمیت حضورش در دفاع مرکزی این تیم باید مقابل تیمی قرار بگیرد که سرمربی‌اش باعث شد به کاپیتان پرسپولیس، لقب «سوپرمن» بدهند.

تن کاته در فصل ۲۰۱۸ سرمربی الجزیره امارات بود. او  در نشست خبری بازی برگشت دو تیم درباره سیدجلال حسینی گفت: «این بازیکن پرسپولیس که شما می‌گوئید مگر سوپرمن است؟ شما طوری از کاپیتان پرسپولیس می‌گوئید که گویا سوپرمن است!»

کاپیتانی که گل برتری این تیم را در همان بازی به ثمر رساند تا مقدمات حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند. تقابلی که می‌تواند بار دیگر سیدجلال را تبدیل به دردسر بزرگ برای سرمربی باتجربه فوتبال در حاشیه خلیج فارس کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ روز چهارشنبه به مصاف تیم الوحده امارات خواهد رفت. گوا هند و الریان قطر دیگر حریفان پرسپولیس در گروه پنجم لیگ قهرمانان هستند که دیدارهایشان به طور متمرکز در شهر گوا هند برگزار خواهد شد.