چاه‌های فاقد پروانه در بابل تعیین تکلیف می‌شوند

گیلانی لاریمی به‌عنوان مدیر جدید منابع آب شهرستان بابل معارفه شد . در این جلسه ابتدا علی حبیب‌زاده مدیر قبلی امور منابع آب بابل با قدردانی از همراهی کارکنان شرکت و حمایت مدیران ستادی به ویژه یخکشی مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از برنامه‌های امور گفت: در طی ٣ سال گذشته بیش از ٣٠٠٠ پروانه جدید […]

گیلانی لاریمی به‌عنوان مدیر جدید منابع آب شهرستان بابل معارفه شد . در این جلسه ابتدا علی حبیب‌زاده مدیر قبلی امور منابع آب بابل با قدردانی از همراهی کارکنان شرکت و حمایت مدیران ستادی به ویژه یخکشی مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از برنامه‌های امور گفت: در طی ٣ سال گذشته بیش از ٣٠٠٠ پروانه جدید در زمینه آب زیرزمینی برای متقاضیان صادر شد و حدود ١۵٠٠ پروانه بهره‌برداری نیز اصلاح و تعدیل گردید و انشاءالله با برنامه‌هایی که ادامه خواهد یافت، کلیه چاه‌های فاقد پروانه در سطح شهرستان، تعیین تکلیف می‌شوند. 

حبیب زاده با تشریح اقدامات مهندسی رودخانه در سال‌های اخیر گفت: در بخش حریم و بستر، علاوه بر اینکه رودخانه خرون، حریم و بستر آن بازنگری شده رودخانه کلارود در دست اقدام است، موفق شدیم ١۶ کیلومتر از رودخانه بابلرود را بازگشایی و ساماندهی کنیم که این اقدام در بخش مهندسی رودخانه در شهرستان بی‌سابقه بوده است.گرچه سیلاب سال گذشته خسارت زیادی به مجاورین وارد کرده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه عمرانی در سطح شهرستان، گفت : طرح‌های زودبازده زیادی اجرا و بهره‌برداری شده که ارزش ریالی آن حدود ٢٠٠ میلیارد ریال بوده است.

حبیب‌زاده وسعت عمل شهرستان بابل را بالغ‌بر ٢٠٠٠ کیلومترمربع و میزان آب تجدیدشونده آن را حدود ٩٠٠ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود علاوه بر بهره‌گیری از آب زیرزمینی، در بخش آب سطحی سالانه حدود ١١٠ میلیون مترمکعب از طریق ٢٨٠ قطعه آب‌بندان و حدود ١٠٠ میلیون مترمکعب از طریق سدهای شیاده، سنبل رود و البرز برای شرب، کشاورزی و صنعت استان تأمین می‌گردد که امیدواریم با تکمیل شبکه البرز، میزان بهره‌گیری از آب سطحی افزایش یابد.

سپس موسی نامدار جانشین و عضو هیئت‌مدیره شرکت با قدردانی از تلاش ارزشمند حبیب‌زاده در طی ٣ سال گذشته، بر همدلی کارکنان جهت ارائه خدمت بهتر به مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به ویژگی متقیان از دیدگاه حضرت امیر، گفت: کارگزاران و خدمت دهندگان در نظام اسلامی باید ویژگی‌های انسان‌های مؤمن را داشته باشند تا بتوانند ضمن ایجاد محیطی سالم، به مأموریت‌های خود به‌درستی عمل کنند.

نامدار خدمتگزاری را برای هریک از کارکنان و مدیران، فرصتی برای تعالی و بندگی حضرت حق برشمرد و افزود: اگر در یک محیطی افراد آن متقی باشند و فرهنگ علوی و رضوی در آن جاری و ساری باشد، مردم و مراجعه‌کنندگان هیچ‌گاه ناراضی و شاکی نیستند. لذا باید تلاش کنیم کسی که وارد محیط کار ما می‌شود،احساس امنیت کند و نگرانی نداشته باشد و ما باید مردم را ولی‌نعمت خود بدانیم.

وی در پایان با اشاره به نقش همکاران امور در ارائه خدمت مستقیم به مردم، از مدیریت منابع آب شهرستان بابل به‌عنوان یکی از امورات مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران یادکرد و یادآور شد حفظ منابع آب و خدمت شایسته به مردم این دیار، نیازمند تلاش مضاعف است که امیدواریم باتجربه گران‌سنگ جناب مهندس گیلانی و همکاری و همدلی همکاران، شاهد تحول و ارتقاء فعالیت‌ها باشیم.

شایان‌ذکر است محسن گیلانی، پیش‌ازاین مدیر منابع آب شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه، مدیر امور مشترکین، مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و مدیر دفتر برنامه‌ریزی شرکت بوده است.