پیشرفت‌های کشور را مدیون خون شهدا هستیم/ ایران امن‌ترین کشور منطقه است

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه پیشرفت‌های فراوان کشورمان را مدیون خون شهدا و پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: با نگاهی به جنگ‌افروزی و ناامنی در کشورهای منطقه، ایران امن‌ترین کشور به حساب می‌آید. به گزارش حرف، سرهنگ پاسدار بهروز عیسی‌زاده عصر امروز در سی و پنجمین سالگرد شهادت بسیجی شهید “قربانعلی مسافر” در […]

photo_2019-01-18_13-04-41

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه پیشرفت‌های فراوان کشورمان را مدیون خون شهدا و پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: با نگاهی به جنگ‌افروزی و ناامنی در کشورهای منطقه، ایران امن‌ترین کشور به حساب می‌آید.

به گزارش حرف، سرهنگ پاسدار بهروز عیسی‌زاده عصر امروز در سی و پنجمین سالگرد شهادت بسیجی شهید “قربانعلی مسافر” در مسجد امام حسین(ع) روستای پولادکلا بخش چمستان، اظهار کرد: دشمنان اسلام و مسلمین با آغاز اسلام به فکر دشمنی و نقشه‌افکنی بودند و روز به روز این  نقشه‌ها پر رنگ‌تر و با زرق و برق‌تر از گذشته شد.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین اهداف دشمنان از بدو اسلام تاکنون از یاد بردن شهدا از خاطر و ذهن مسلمانان است، افزود: حتی در عصر عاشورا یزد و یزیدیان دست به برپایی چشن و سرور بزرگ پیروزی کردند تا مردم شهید و شهادت را از یاد ببرند ولی غافل از اینکه بعد هزار سال روز به روز این حلاوت و آتش عشق و ارادت به امام سوم شیعیان افروخته‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه خداوند خود اجر و پاداش شهدا را می‌داند زیرا این پاداش بسیار والا و ارزشمند است که در خیال و درک انسان نمی‌گنجد، تصریح کرد: شهدا با خدا دست به معامله زدند و پاداش معامله آنها با خالق زمین و آسمان‌ها است.

این مسؤول با اعلام ارتباط ناگسستنی خط سرخ شهادت و فرهنگ مهدویت، بیان کرد: شهدا همیشه زنده هستند و بنا به آیات قرآن کریم در نزد خداوند رزق و روزی دائم دارند.

عیسی‌زاده با اشاره به روزی گرفتن خاص شهدا از خداوند، ادامه داد: با توسل به شهدا می‌توان بسیاری از مشکلات سخت و گره‌های کور جامعه را باز کرد و به شفای بسیاری از امراض رسید.

وی با اعلام اینکه شهدا مشکل‌گشا هستند، یادآور شد: در بسیاری از روزهای سخت و طاقت‌فرسای انقلاب اسلامی شهدا دست ما را گرفتند و استمداد رساندند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آمل با اعلام اینکه هنوز درب شهادت باز است و مسیر شهادت دست‌یافتنی است، گفت: شهدای مدافع حرم که از جوانان نخبه و فرهیخته علمی، فرهنگی، پژوهشی و دینی هستند دریافتند که با شهادت می‌توانند به انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی بهتر خدمت کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروزه کشورمان با مشکلات اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی فراوان روبرو است و دشمنان همه فشارها علیه ایران را به کار گرفتند تا نظام را به زمین بزنند، خاطرنشان کرد: استکبارگران باید بدانند تقابل حق با باطل از روز نخست با ورود حضرت آدم(ع) بوده و همچنان ادامه دارد ولی در مسیر درست همیشه حق پیروز بوده و باطل نابودشدنی است.

عیسی‌زاده با اعلام وجود تحریم‌های فراوان اقتصادی، فرهنگی و انواع جنگ نرم علیه ایران، گفت: خوشبختانه رهبری جمهوری اسلامی به دست مجتهد والامقام، فقیه، انسان مبارز و انقلابی قرار دارد که با تدبیر و آگاهی فوق‌العاده خود همه نقشه‌های دشمنان را برملا کرده و به نابودی برده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند باید در بخش‌های مختلف مقابل دشمنان دست پر باشیم، یادآور شد: امروزه جوانان کشورمان و مردم آگاه باید مجهز به علم روز و نوین باشند و مقابل دشمنان قرار گیرند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه دشمن قصد داشت تا سال نو میلادی را در ایران جشن بگیرد ولی این آرزو را همانند دیگر آرزوهای خود به گور برد، ادامه داد: همچنان به دشمنان اعلام می‌کنیم که راجع به کشورمان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اعلام اینکه استکبار با عدم پاسخ گرفتن در همه جنگ‌های سخت علیه ایران، رو به سوی جنگ نرم آورده است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشورمان شاهد رویدادهای بزرگ علمی، حامل‌های انرژی، پزشکی، نانو، نظامی، ساخت موشک، دفاعی، هسته‌ای و فضایی بودیم که همه به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه همه پای انقلاب، نظام و اسلام هستند و روز به روز شاهد پیشرفت و ترقی کشورمان هستیم، تصریح کرد: در کشور مشکلات زیادی وجود دارد که برخی از آنها ممکن است از بی‌تدبیری مسؤولان سر بزند.

این مسؤول با اشاره به لزوم ایستادگی مسؤولان و مدیران پای انقلاب و خون شهدا، بیان کرد: در جبهه‌های جنگ شاهد بودیم که شهیدان و رزمندان با خستگی‌های مفرط، دردسرها، بی‌خوابی‌ها، بی‌آب و غذایی و با دستان خالی در هشت سال دفاع مقدس مقاومت داشتند و قبل آن انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

عیسی‌زاده با اعلام اینکه کشورمان اطراف ایران و کشورهای منطقه علاوه بر مشکلات فراوان در ناامنی با جنگ و آتش‌افکنی دست و پنجه نرم می‌کنند ولی ایران اسلامی در امنیت کامل به سرمی‌برد، خاطرنشان کرد: یکی از فلسفه‌های ایجاد انقلاب اسلامی، بسترسازی و ایجاد مقدمه برای برپایی ظهور منجی آخرالزمان و انقلاب حضرت امام ز مان(عج) است.

وی گفت: باید همه مسلمانان برای برطرف کردن نیازمندی‌های ظهور امام زمان(عج)، کوتاه کردن زمان ظهور و فراهم آوردن ابزار ظهور تمام توان خود را به گار بگیریم.

به گزارش فارس، بسیجی شهید قربانعلی مسافر سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای معتقد و مذهبی اهل روستای فولادکلا از بخش چمستان شهرستان نور متولد شد و با توجه به سن کم خود در سال 1362 با گذراندن سن 16 سالگی به ندای امام امت برای مبارزه با دشمنان بعثی لبیک گفت و از طریق سپاه پاسداران شهرستان نور راهی جبهه‌های غرب کشور و استان کردستان شد.

این بسیجی شهید با اعزام به منطقه جنگی مریوان، محور جانوران، روستای طینال بر اثر کمین و تأمین جاده در یکی از روزهای پایانی دی ماه سال ۱۳۶۲ شهد شیرین شهادت نوشید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار آمده است: پدر عزیزم می‌دانم که بزرگ کردن یک فرزند چقدر سخت است و رنج‌کشیدی تا یک فرزند بزرگ کنی و مادرم می‌دانم چه شب‌ها سر گهواره من بیدار بودی تا این‌که گریه نکنم و آرزو داشتی من به شما خدمت کنم و چه آرزویی از این بالاتر که فرزندت را در راه خداوند بدهید، صد آفرین بر تو ای پدر و مادرم که با این همه کاری که کردید و من باید شما را کمک می‌کردم ولی گفته‌اید برو به جبهه و با این حرف شما یک روحیه دیگری به من دادید و با دلی پاک و مشتاقانه به سوی جبهه حرکت کردم.