پل موقت درزیکلا بر اثر بارندگی تخریب شد

فرماندار سوادکوه شمالی گفت که بارندگی‌هایی که از روز پنج‌شنبه در این شهرستان آغاز شد و تا جمعه شب ادامه داشت ، پل موقت « درزیکلا « را در منطقه لفور تخریب کرده است. سید محمد انصارالحسینی در گفت و گو با ایرنا افزود : با هر بارندگی شاهد تخریب پل موقت درزیکلا در منطقه […]

فرماندار سوادکوه شمالی گفت که بارندگی‌هایی که از روز پنج‌شنبه در این شهرستان آغاز شد و تا جمعه شب ادامه داشت ، پل موقت « درزیکلا « را در منطقه لفور تخریب کرده است.
سید محمد انصارالحسینی در گفت و گو با ایرنا افزود : با هر بارندگی شاهد تخریب پل موقت درزیکلا در منطقه لفور سوادکوه شمالی هستیم و برای رفع این مشکل که برای مردم منطقه رنج آور شده ، باید در روند ساخت پل جدید تسریع شود.
وی با اعلام اینکه پل درزیکلا بر اثر سیلاب فروردین سال ۹۸ تخریب شده بود ، گفت : مهر ماه همان سال هم ساخت پل جدید شروع و برای رفع موقت مشکل هم پل موقت ساخته شد ولی هر بار با هر بارندگی این پل تخریب می شود.
انصارالحسینی گفت : پل جدید درزیکلا هم اکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بسیج سازندگی مشغول تکمیل آن است.
فرماندار سوادکوه شمالی از اعلام میزان دقیق خسارات بارندگی اخیر اظهار بی اطلاعی کرد ولی افزود : بارندگی شدید منجر به رانش در « مرزیدره » و قطع راه ارتباطی « قوزک رودبار » هم شده است.