پروانه تخصصی برای مشاوران املاک

معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد اعطای پروانه تخصصی صلاحیت حرفه‌ای به مشاوران املاک را به رئیس جمهور ارائه دادیم، این پیشنهاد پذیرفته شده و اگر تصویب شود می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات کند. محمود محمودزاده گفت: سال گذشته به خاطر شرایط کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که به دلیل […]


معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد اعطای پروانه تخصصی صلاحیت حرفه‌ای به مشاوران املاک را به رئیس جمهور ارائه دادیم، این پیشنهاد پذیرفته شده و اگر تصویب شود می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات کند.

محمود محمودزاده گفت: سال گذشته به خاطر شرایط کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که به دلیل شرایط ناپایدار مستاجران از لحاظ اقتصادی، برای مدتی تمدید اجاره به صورت خودکار و باشرایط خاص انجام شود.

وی افزود: با توجه به تداوم شرایط کرونا برای سال ۱۴۰۰ نیز پیشنهاد دادیم که مانند سال قبل برای مستاجران این وضعیت ادامه پیدا کند. مصوبه تا تیرماه ۱۴۰۰ است و به همین خاطر ما دوباره درخواست تمدید این مصوبه را داشتیم.  

معاون وزارت راه و شهرسازی در ادامه بیان کرد: همچنین، پیشنهادی به رئیس جمهور مطرح شد که چون مشاوران املاک باید با هماهنگی هیات تخصصی باشند، باید پروانه تخصصی برای آنها صادر شود و از لحاظ صلاحیت حرفه‌ای با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شوند و تاییدیه دریافت کنند. این پیشنهاد پذیرفته شده و اگر در هیات دولت و مجلس شورای اسلامی تصویب شود می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات کند.