پرواز ساری _ چابهار دوشنبه‌ها و جمعه ها با هواپیمایی وارش

مدیرکل شرکت هواپیمایی وارش در مازندران گفت: خطوط هوایی هواپیمای وارش افزایش یافت و مسیر پرواز ساری_چابهار از تاریخ ۳۰ آبان ماه برقرار شد.

احمد رستمی مدیرکل شرکت هواپیمایی وارش در مازندران از مسیرهای پرواز جدید در هواپیمایی وارش در راستای افزایش خطوط هوایی و بالا بردن میزان خدمت‌رسانی به همراهان خود خبر داد و اظهار داشت: برقراری مسیر پروازی ساری _ چابهار از تاریخ ۳۰ آبان ماه شروع به کار است.

به گفته رستمی براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده در هر هفته دو پرواز از طریق شرکت هواپیمایی وارش انجام می‌شود، یادآور شد: روزهای دوشنبه و جمعه زمان انجام پرواز در مسیر ساری _چابهار و بالعکس خواهد بود.

وی پرواز این مسیر هوایی را برای اولین بار اعلام کرد و یادآور شد: البته شرکت هواپیمایی وارش پروازهایی به مقصد کیش، مشهد، بندرعباس، نجف و سایر را از مبدا ساری انجام می‌دهد.

مدیرکل شرکت هواپیمایی وارش در مازندران عنوان کرد: پرواز به مشهد مقدس همه روز و سه روز در طول هفته پرواز به نجف اشرف از طریق ایرلاین وارش انجام می‌شود.

این مسئول اجرایی مازندران با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی وارش نخستین پرواز خود در مهرماه سال ۱۳۹۷ آغاز کرد، گفت: از طریق اين ناوگان بومی سعی شده تا همواره خدمات شایسته‌ای به مردم استان ارائه شود.

وی اعلام کرد: متقاضیان برای دریافت بلیط و سفر از طریق هواپیمایی وارش از طریق مراجعه به سایت ویا از طریق مراجعه حضوری به دفتر هواپیمایی واقع در ساری خیابان ملامجدالدین مراجعه کنند.