پرستاران، نماد صبر و استقامت در برابر سختی ها

حرف آنلاین: سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در پیامی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، پرستاران را نماد صبر و استقامت در برابر سختی ها دانست. در این پیام آماده است؛ سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی مانند و الگوی بی مثال  استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام […]

حرف آنلاین: سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در پیامی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، پرستاران را نماد صبر و استقامت در برابر سختی ها دانست.

در این پیام آماده است؛

سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی مانند و الگوی بی مثال  استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام که در تقویم به نام روز پرستار نامگذاری شده است،  بدون تردید گواه صادقی از روحیه صبر و استقامت در برابر سختی ها و شدائد و زمینه ساز تحمل و بردباری در مواجهه با مصائب  و مشکلات است و نتایج این صبر و استقامت را میتواند در ماندگاری قیام عاشورا دانست.

امروزه پرستاران که به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت و درمقابله با ویروس منحوس کرونا با خدمات طاقت فرسای خود از جان ،روح و روان مردم جامعه پرستاری می کنند،با الگوگیری از آن «عالمه غیر معلمه»حقیقت پرستاری را به تصویر کشیدند. پرستاران احیاگران مهربانی و عطوفت هستند که تنها نقش و هنرشان محبت و ایثار خالصانه برای التیام تن های رنجور بیماران است،هنری که با هیچ یک از زخارف دنیا قابل محک نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادردرمانی و شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را که مزین به نام بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب(سلام الله علیها) است را به همه پرستاران مجاهد که در خط مقدم جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری های بی بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و از آن قادر متعال سلامتی و توفیق روز افزون برای سفید پوشان خدمتگزار و بی‌توقع عرصه سلامت را مسئلت می نمایم.